icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Viktutmaning 2011 - Heja Sverige!

Mycket engagerad
330 inlägg
1 maj 2011 09:13

Detta är Heja Sverige!, den tredje etappen av Viktutmaning 2011! Anmälningsperioden är nu slut och nu börjar tävlingen! Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt här på forumet och på söndagen lägger jag ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. Vi börjar tävlingen den 1 maj och sista sammanställningen kommer den 5 juni. Den 6 juni koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. Tänk nu på... att rapportera in din vikt varje vecka, om du vet att du ska vara borta en vecka eller mer så säg till i förväg, för jag kommer gallra ibland bland de som inte rapporterar in. Fetmarkera gärna själva vikten i ditt inlägg, det underlättar vid sammanställningen. Lycka till allihopa!

• Mycket engagerad
    141 inlägg
    5 juni 2011 10:40

Grattis tyndra! Okej måste säga att vi varit fantastiska! Kolla bara vikten vi alla tappat tillsammans! Nu börjar en ny etapp...nya tag!

• Veteran
    7560 inlägg
    5 juni 2011 10:45

Strålande, grattis Thyndra!

• Veteran
    5096 inlägg
    5 juni 2011 10:53

Stort grattis Thyndra!! Wow! Biobiljetter kommer med posten! Grattis även till er andra som gör ett bra jobb!

• Veteran
    5155 inlägg
    5 juni 2011 11:12

Oj, det trodde inte jag !!!!!! Tack Johan, nya Harry Potter kommer snart så då behövs dom :) Härligt, Hurra vad jag blev glad!!

• Nykomling
    1 inlägg
    5 juni 2011 11:21

Kommer det fler utmaningar? Har precis gått med o detta är precis vad jag behöver för att komma igång

• Veteran
    1230 inlägg
    5 juni 2011 14:43

Ja finns en till men sista anmälning var igår och man brukar inte få komma med i efterhand

• Veteran
    5155 inlägg
    5 juni 2011 14:45

Det finns utmaningar på flera trådar också Majsan07, så bara att kolla runt :)

• Mycket engagerad
    378 inlägg
    5 juni 2011 15:48

Stort Grattis Thyndra!!!! Bra jobbat alla! Syns i nästa tråd =D Jag helt klart skitnöjd och jätte förvånad att jag kom på tredje plats =D

• Veteran
    5155 inlägg
    5 juni 2011 15:50

Tack Fordgirl, jag var ju helt övertygad om att Kimsi gått om mig så jag blev glatt överraskad :) Grattis till 3:e platsen nu är det bara att kämpa på i nästa utmaning :)

• Mycket engagerad
    285 inlägg
    5 juni 2011 16:45

Grattis Thyndra, du är en sann förebild för mig! Nu kör vi vidare i nästa tråd. :)