Detta är Heja Sverige!, den tredje etappen av Viktutmaning 2011! Anmälningsperioden är nu slut och nu börjar tävlingen! Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt här på forumet och på söndagen lägger jag ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. Vi börjar tävlingen den 1 maj och sista sammanställningen kommer den 5 juni. Den 6 juni koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. Tänk nu på... att rapportera in din vikt varje vecka, om du vet att du ska vara borta en vecka eller mer så säg till i förväg, för jag kommer gallra ibland bland de som inte rapporterar in. Fetmarkera gärna själva vikten i ditt inlägg, det underlättar vid sammanställningen. Lycka till allihopa!
Mycket engagerad
330 inlägg
WWiiiiihoooo jag kom med på 10 i topp listan =) andra platts, not bad if I say so my self ;D
Grattis alla till fina resultat. Jag har inte riktigt klarat min egen målsättning att ligga på Top 10 listan, men vikten går i alla fall neråt. Känns som om det kan komma ett litet hopp neråt nu, lagom till slutsignalen i denna etapp. Helt klart skall jag vara med i nästa. Har en del kilon kvar och räknar lugnt med att behöva, stöd, pepp, motivation och gemenskap hela sommaren!
Ja men hela 100 gram på fem veckor gick jag ner. :) haah 95.6
Jag tycker att alla som är med i denna grupp gör ett stort framsteg oavsett om det går bra eller dåligt för en. För att vara med i en sådan här grupp göra att man reflekterar över sin situation. Kanske kommer man på något nytt, kanske återvänder man till någon gammal insikt. På något plan händer det något. Så ni som haft det tufft...ni står säkert inte helt vinstlösa. Styrkekram och pepp till alla!
efter 5 frossardagar upp 2kg :-( 82kg
82.8 Slog viktrekord Inte bra
Jag förstår inte en sak Denna tävling slutar den 5 Juni vilket är då denna vecka med det man skriver in som vikt Nästa tävling börjar 5 Juni och då ska vikt skrivas in men det går inte ihop alls Då måste man alltså väga sig igen då denna veckas vikt för oss alla gäller denna etapp inte den nya Den ska väl ha Ny vikt och inte samma som denna etapp?
Den slutvikt du har här blir din start vikt i nästa tråd.
så dumt
Gillar verkligen att följa dessa utmaningar och gillar hela upplägget, bra jobbat mufflon och alla andra som deltar!