Detta är Heja Sverige!, den tredje etappen av Viktutmaning 2011! Anmälningsperioden är nu slut och nu börjar tävlingen! Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt här på forumet och på söndagen lägger jag ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. Vi börjar tävlingen den 1 maj och sista sammanställningen kommer den 5 juni. Den 6 juni koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. Tänk nu på... att rapportera in din vikt varje vecka, om du vet att du ska vara borta en vecka eller mer så säg till i förväg, för jag kommer gallra ibland bland de som inte rapporterar in. Fetmarkera gärna själva vikten i ditt inlägg, det underlättar vid sammanställningen. Lycka till allihopa!
Mycket engagerad
330 inlägg
Jag är såå tacksam för att mufflon gör detta så roligt!!!!! Stora tack kramar till dig mufflon!!!! peppisar!
Slutvikt 70,0 för Mikasa
Vikt 83 kg!
Vad är det för dumt med det? Du börjar ju en ny utmaning där du slutade den senaste. Tack för ett bra jobb mufflon!
Att slutvikten för denna ska vara samma som startvikten är dumt
dmectiger8 Jag är med på den utmaningen som håller på nu men jag har inte varit med på dom förra, så för mig var det en ny startvikt förra gången utan att jag hade någon slutvikt på den tidigare. Ifall du är med på den utmaningen som är nu så finns det inte någonting som hindrar dig att väga dig idag och sätta in det som din slutvikt. Sen ifall du vill kan du ju väga dig på lördag och ta det som din startvikt. Det kallas valfrihet och det är väl toppen. Men att klaga på dom som startar och arbetar med utmaningar. Dom som lägger ner arbete för att vi alla ska få nya mål att följa det är ju inte så kul. Ifall man inte gillar en tråd så är det ju bara att hålla sig därifrån. Här är vi alla med för att lyckas med våra mål att må bra och ta väl hand om våra kroppar. Häng på nu och se hur trevligt vi kan ha det under resans gång!!!
ny vikt... 79,9 kg äääääntligen under 80......
FordGirls vikt denna veckan hamnade på 54,3kg (-0,5kg). Peppkramisar och vi syns i nästa tråd!
GRATTIS labbe52!!!!
Jag också med på denna och har heller inte varit med på de andra