icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Viktutmaning 2011 - Heja Sverige!

Mycket engagerad
330 inlägg
1 maj 2011 09:13

Detta är Heja Sverige!, den tredje etappen av Viktutmaning 2011! Anmälningsperioden är nu slut och nu börjar tävlingen! Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt här på forumet och på söndagen lägger jag ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. Vi börjar tävlingen den 1 maj och sista sammanställningen kommer den 5 juni. Den 6 juni koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. Tänk nu på... att rapportera in din vikt varje vecka, om du vet att du ska vara borta en vecka eller mer så säg till i förväg, för jag kommer gallra ibland bland de som inte rapporterar in. Fetmarkera gärna själva vikten i ditt inlägg, det underlättar vid sammanställningen. Lycka till allihopa!

• Mycket engagerad
    116 inlägg
    9 maj 2011 07:42

Vilket jobb du gjort... Bra! Grattis till vinnarna...

• Mycket engagerad
    160 inlägg
    9 maj 2011 08:30

Topp 10! Nu kör vi nya tag!:D

• Mycket engagerad
    378 inlägg
    9 maj 2011 08:41

Grattis till vinnaren och ni i topp 10!!!! Gattis till oss alla för den delen =D Plattan i mattan denna veckan!

• Veteran
    5155 inlägg
    9 maj 2011 09:11

Ny vägning idag. 0,9 kg hur mycket jag än vädjade till vågen.

• På gång
    18 inlägg
    9 maj 2011 09:19

Grattis till vinnaren :) . Är ganska stolt över mej själv också -1,2 nu tar vi nya tag och kämpar denna vecka med. Hoppas jag slutar pendla upp och ner jag vill bara ner haha...

• Mycket engagerad
    141 inlägg
    9 maj 2011 09:36

Peppande att vara med i tio i topp...hade jag inte väntat mig alls. Grattis till vinnaren och er andra!

• Veteran
    7562 inlägg
    9 maj 2011 11:45

Vad mycket "vi" tappar :) Men vad jag kan se så finns det en annan segrare: melynta 65,1 -2,7 -3,98% såvida jag inte missat något info på vägen...

• Utmärkt medlem
    933 inlägg
    9 maj 2011 11:50

Så bra och kul med tio i topp:-) Nu har man lite till att kämpa för. Min målsättning är att komma med på den listan denna veckan! Hoppas att tio-topp-listan även kommer för slutresultatet den 6/6. Slutmålet i denna etapp är att JAG skall vara med på den listan också:-) Jag har bytat kost till DUKAN istället för att räkna kalorier och äta pulver så det kan gå hur som helst för mig de närmsta veckorna men hoppas givetvis på bra viktnedgång. Någon som har mycket fritid och intresserar sig för statistik kunde ju försöka få fram en lista på vilka olika "dieter" vi kör och se om det statistiskt är någon diet som ser ut att ge bättre resultat:- bara en kul tanke....... Hejja på OSS!

• På gång
    16 inlägg
    9 maj 2011 13:06

95,2 Gått upp 500 gram! :)

• Mycket engagerad
    313 inlägg
    9 maj 2011 16:04

hej jag har klantat till det, eftersom jag aven deltar pa en annan lsita och vi rapporterar mandagar, sa tankte jag ta mandag har ocksa. FAST jag visste att det ar lordagar som galler. Förlat. Denna vecka, 95 jamt. jag kommer att rapportera alla lordagar framover. förlat....