Detta är Heja Sverige!, den tredje etappen av Viktutmaning 2011! Anmälningsperioden är nu slut och nu börjar tävlingen! Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt här på forumet och på söndagen lägger jag ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. Vi börjar tävlingen den 1 maj och sista sammanställningen kommer den 5 juni. Den 6 juni koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. Tänk nu på... att rapportera in din vikt varje vecka, om du vet att du ska vara borta en vecka eller mer så säg till i förväg, för jag kommer gallra ibland bland de som inte rapporterar in. Fetmarkera gärna själva vikten i ditt inlägg, det underlättar vid sammanställningen. Lycka till allihopa!
Mycket engagerad
330 inlägg
98 kg.surt
Står still som in i bomben!
Samma som förra veckan :(
ladymus: ser nu att jag missade ditt inlägg förra veckan! helt och hållet mitt fel, förlåt! Allihopa: säg till om det jag missat något eller någon. Skicka gärna ett mail till mig här på matdagboken, då ser jag det lite fortare.. Denna vecka är risken för fel lite större än vanligt, sitter nära nära nära skärmen idag för jag får inte ha linserna på mig, mina ögon skulle vila lite, sa optikern... Så maila mig om ni upptäcker något fel i listan eller att jag har missat nån eller så, så ska jag försöka fixa till det under veckan.
Tindra9: Ok, tack för att du säger till. Lycka till med flytten, att bära lådor ger mycket motion ;) Blendy04: Grattis till att du nått ditt mål!
mufflon, jag vet inte hur man skickar mail, kan inte gå in på nån profil eftersom jag inte har plus. Men du missa mig denna vecka: 62,7kg Jag har alltså gått ner :)
Nu ligger veckans lista ute! https://sites.google.com/site/viktutmaning2011/home/hejasverige/vecka-3 https://sites.google.com/site/viktutmaning2011/home/hejasverige/vecka-3 Fortsatt trevlig helg, vi ses nästa vecka!
Troxii: Jag la precis ut den uppdaterade listan nu, där finns veckans vikter med. Är du säker på att du kollade listan för vecka 3? Jag misstänker att du var lite för snabbt ute.. :)
Grattis till vinnaren och ni i topp-10 Peppkramisar alla!
Grattis alla i tio i topp och ni som gått ner! Jag kunde inte rapportera in igår, har haft migrän i fem dagar nu och var helt utslagen igår. Idag är det däremot bättre tack och lov. Men har inte gått ner något nu senaste veckan. Ligger oförändrat.