Nu har Påskracet dragit igång! Vi är 73 anmälda, varav 68 har lämnat in en startvikt, vi får se om resten ramlar in snart... Så här går Påskracet till: Du rapporterar in din vikt en gång i veckan, senast kl. 12.00 på söndagar. På söndag eftermiddag/kväll lägger jag ut en sammanställning över veckan som gått där allas viktnedgångar i både kilo och procent finns med. Om du missar att rapportera två veckor i rad stryks du från listan. Lycka till allihopa.
Mycket engagerad
330 inlägg
Vikt idag: 103,7 kg.
SUCK! Jag har pendlat mellan 87,2 och 88 i flera veckor nu! Vägde in mig igår på rediga 87,8 kg. Dock hade jag inte väntat mig någon större nedgång efter dåligt med träning och stundtals hetsätning :/ Kram på er!
Ny vikt den här veckan är 74,6 kg.....-1,2 kg det är jag NÖJD med. Tänk om alla veckor kunde se ut så här.......då skulle jag ha en chans att nå mitt mål till sommaren!!!!! Men alla kilon som försvinner är bra kilon.......så även om jag inte tror att jag når mitt mål till sommaren så ska jag i alla fall vara en lång bit på väg. Pepp i massor till alla!!!!!
Jaha inte händer det så mycket , men jag mår så bra så jag tar det lugnt :-). Vikt 76,2
dagens vikt 94,7kg . Derrt fortsätter uppåt, nu måste jag skärpa mig!
85,4
Ny vikt 89,1 kg. Viopet. Jag klarade 90 strecket. Men hakar på din utmaning nästa vecka men tvärs om. Att jag skall hålla mig kvar under 90 kg. Vi ses under 90 till helgen. Denna vecka har jag ätit efter lchfmenyerna här på sidan.
Grattis Havet :-). Jättekul! Ja det är inte alldeles lätt att hålla en vikt så det krävs nog att man fokuserar på det med. (Och kanske går ner lite till;-)) Idag ska jag prova motionscykeln igen efter ett långt uppehåll pga en envis förkylning.
86,0 idag! Känns bra!
86,7 kg. Inte någon stor förändring sen förra veckan, men ändå 2 hg ner.