Nu har Påskracet dragit igång! Vi är 73 anmälda, varav 68 har lämnat in en startvikt, vi får se om resten ramlar in snart... Så här går Påskracet till: Du rapporterar in din vikt en gång i veckan, senast kl. 12.00 på söndagar. På söndag eftermiddag/kväll lägger jag ut en sammanställning över veckan som gått där allas viktnedgångar i både kilo och procent finns med. Om du missar att rapportera två veckor i rad stryks du från listan. Lycka till allihopa.
Mycket engagerad
330 inlägg
veckans vikt är 85,2.... det gårra nu!
Grattis havet och alla andra! Vilka kämpar som finns här, även om man går upp en vecka så går man kanske ner nästa, kan vara tillfälligheter just den dagen oxå. Mumma: spännande med pris! Kan du inte berätta vad du fick, nyfiken :-)
Grattis havet!
Åh grattis Havet! Jättekul!
Men Havet va gör du da,, stort grattis
Tack så mycket allihopa! Viopet vi ses under 90 till helgen! Jaropi det är din tur denna vecka;)
Ny vikt denna vecka 78,1. (v.6)
Vikt denna vecka: 70,4. Minns inte vad det var sist, men det har gått ner i alla fall!
Länge sedan jag skrev här,men jag föll tillbaka i gamla vanor och vips pekar vågen 5kg upp.... Nystart i måndags,så kör ni fler race är jag på igen! Måste bara skriva till er och säga att ni är så duktiga allihop!
Ny vikt 83.3kg, alltså precis 1kg ner. Nöjd!