Nu har Påskracet dragit igång! Vi är 73 anmälda, varav 68 har lämnat in en startvikt, vi får se om resten ramlar in snart... Så här går Påskracet till: Du rapporterar in din vikt en gång i veckan, senast kl. 12.00 på söndagar. På söndag eftermiddag/kväll lägger jag ut en sammanställning över veckan som gått där allas viktnedgångar i både kilo och procent finns med. Om du missar att rapportera två veckor i rad stryks du från listan. Lycka till allihopa.
Mycket engagerad
330 inlägg
Veckans vikt: 68,7kg. Ena veckan går det ner, andra veckan går det upp. Ingen jämn kurva här inte...
Veckans vikt: 75,6 kg På väg mot första delmålet 75 kg
Jippiiiii! Ner till 85,2 kg idag! Men nu drar jag på semester
Veckans vikt stannar på 84,9 kg... =) Riktigt, riktigt längesen jag var under 85 kg, så de här känns riktigt bra! Och jättegrattis till Havet för förra veckans vinst!
dagens vikt 62,9kg
jag står fortfarande på samma- 64 kilo. har inte riktigt haft tid och energi att lägga på min viktnedgång just nu. får se om det blir bättre eller om detta blir min sista utmaning.
Ingen viktminskning för mig denna vecka.
hej står kvar på samma som förra veckan 82,5 hälsn yrla
blev lite irriterad förra veckan när vikten stått still, så jag gick ut och sprang istället för att rapportera in vikt. Det verkar iaf som det gav resultat. Veckans vikt: 84,1
NEEJ! Det blev inte under 90 denna vecka heller. Men ner i alla fall till 90.1 kg.