Nu har Påskracet dragit igång! Vi är 73 anmälda, varav 68 har lämnat in en startvikt, vi får se om resten ramlar in snart... Så här går Påskracet till: Du rapporterar in din vikt en gång i veckan, senast kl. 12.00 på söndagar. På söndag eftermiddag/kväll lägger jag ut en sammanställning över veckan som gått där allas viktnedgångar i både kilo och procent finns med. Om du missar att rapportera två veckor i rad stryks du från listan. Lycka till allihopa.
Mycket engagerad
330 inlägg
nu väger jag 127,8 = -2,5 kg yes.......
Härligt malin73
mumma = du åxå det går ju
mumma: Jag blir lika imponerad varje gång du rapporterar in. Jag är verkligen nyfiken på vad du har för hemlighet... För er som inte har varit med i den förra utmaningen kan jag berätta att mumma är den som vann förra gången, hon började den 3 januari med en vikt på 120 kg, och är nu nere på 101 kg. Det är 19 kg ner på 9 veckor, det tycker jag är helt fantastiskt, och värt att lyftas fram! Det är inte utan att jag är liiite avundsjuk ;) Stor applåd till dig!
Här står det stilla 74,6 kg fortfarande.....tråkigt men bättre än ett plus i alla fall. Grattis alla med viktminskningar och ett extra grattis till malin73 och mumma, era viktminskningar är imponerande!!!! Pepp till alla.....nu kämpar vi på den här veckan så kanske vi alla har fina minus nästa söndag!!!
tack för alla fina inlägg !!!! det värmer och får en att tänka framåt :-)
Ja vad ska man säga bugar o grattar starkt jobbat Mumma
70,2 står det denna vecka, alltså en rejäl viktuppgång.. Vet inte om det kan vara lite vätska också, men man hoppas ju.
70,2 står det denna vecka, alltså en rejäl viktuppgång.. Vet inte om det kan vara lite vätska också, men man hoppas ju.
Du har nu hållit i gång o det kan binda,, tat lungt Noll o ta nya tag)))