Nu har Påskracet dragit igång! Vi är 73 anmälda, varav 68 har lämnat in en startvikt, vi får se om resten ramlar in snart... Så här går Påskracet till: Du rapporterar in din vikt en gång i veckan, senast kl. 12.00 på söndagar. På söndag eftermiddag/kväll lägger jag ut en sammanställning över veckan som gått där allas viktnedgångar i både kilo och procent finns med. Om du missar att rapportera två veckor i rad stryks du från listan. Lycka till allihopa.
Mycket engagerad
330 inlägg
Idag åker jag till Edinburgh,så rapporterar in min vikt nu. Jag står kvar på samma som förut, så behövs ingen större förändring. kan dock räkna med lite plus då det nog blir mkt alkohol där! Woho, är det semester så är det!
hej mufflon....skickade namn o adress som du bad om....... men nu har det blivit ett STOPP....... kanske nått du kan kolla upp... MVH
NY vikt v7 75,8 kg
Eftersom jag inte är hemma imorgon så får det bli invägning idag. 84,2 kg ligger jag på nu, vilket innebär 7 hg ner. =)
64,6 kg denna vecka. Minus 0,9 kg. Känner mig nöjd, har stått still i massor utav veckor. Äntligen!
Är borta på söndag' invägning idag 71 jag ligger kvar sen förra veckan
Ny vikt, 71.7. Det fortsätter neråt. Jippie!
Kommer antagligen inte kunna rapportera vikt denna vecka, vågen gått sönder :-(
Minus 0,4 kg så nya vikten är 71,1 :D Ny lägsta notering.
Veckans vikt 76... ett litet plus, men jag har minskat både kring midja och höft, så helt hopplöst känns det inte :)