Nu har Påskracet dragit igång! Vi är 73 anmälda, varav 68 har lämnat in en startvikt, vi får se om resten ramlar in snart... Så här går Påskracet till: Du rapporterar in din vikt en gång i veckan, senast kl. 12.00 på söndagar. På söndag eftermiddag/kväll lägger jag ut en sammanställning över veckan som gått där allas viktnedgångar i både kilo och procent finns med. Om du missar att rapportera två veckor i rad stryks du från listan. Lycka till allihopa.
Mycket engagerad
330 inlägg
Blev inte så illa som jag befarade men det blev uppåt och det är ju inget kul. Vikt denna vecka 90.7 kg. Havet lycka till med invägningen och Jaropi tack för dina peppningar. Nästa vecka åker jag till Japan så då väger jag in på torsdag istället.
Veckans vikt: 64,6 kg
veckans vikt: 87,2
Ny vikt 92,2 kg Viopet. vi ses över 90 i stället. Veckan började bra med en stavrunda. Sen har jag känt mig uppsvälld resten av veckan. Vad det beror på vet jag inte, jag kanske inte tål att motionera;) Igår var vi bortbjudna på ost och kex,marmelad mm.
Kalas är trevligt men inte bra för viktnedgången, så denna vecka blir det upp en smula: 84,5
min vikt 125.4 kg
Får man vara med???? Hur länge ska ni hålla på?? Min startvikt är 69.4 kg och vill ner 10kg. (jag är 165 cm lång)
Veckans vikt: 51,2 kg :-)
93.0 kg! Denna veckan har jag äntligen lyckts få det att gå ner istället för upp! :)
Tjoho! 73,7 här.