Nu har Påskracet dragit igång! Vi är 73 anmälda, varav 68 har lämnat in en startvikt, vi får se om resten ramlar in snart... Så här går Påskracet till: Du rapporterar in din vikt en gång i veckan, senast kl. 12.00 på söndagar. På söndag eftermiddag/kväll lägger jag ut en sammanställning över veckan som gått där allas viktnedgångar i både kilo och procent finns med. Om du missar att rapportera två veckor i rad stryks du från listan. Lycka till allihopa.
Mycket engagerad
330 inlägg
förra veckan var jag bortrest och hoppade över vägningen fast lyckades hålla vikten. Den här veckan är fredagsvikten 82,8kg, alltså ner 0,5kg sedan början av veckan. Nöjd med det.
Vikt idag 84,5
Veckans vikt: 67,1kg. Nöjd! Ett minus är alltid ett minus, hur litet det än är! ;) Lycka till alla och kämpa på!
jämt 87 kg
Veckans vikt är 83,6 kg... Så lite neråt i alla fall. =) Jag tycker också att nationaldagen kan vara ett lämpligt slut på nästa etapp. Perfekt med ett datum i början av sommaren!
76.5. Har just unnat mig sköön egentid. Det blev en löptur på våriga vackra grusvägar. Ingen mobil, inget sällskap, ingen musik. Underbart!
68,2 står vågen på... Uppgång menmen, nu tar vi nya tag!
Dagens vikt: 101,6 kg.
Vågen visar idag: 64,0 kg
Vikten idag 76,4 kg......kropprn vill inte som jag just nu. Men det ska väl vända någon gång igen hoppas jag.