Nu har Påskracet dragit igång! Vi är 73 anmälda, varav 68 har lämnat in en startvikt, vi får se om resten ramlar in snart... Så här går Påskracet till: Du rapporterar in din vikt en gång i veckan, senast kl. 12.00 på söndagar. På söndag eftermiddag/kväll lägger jag ut en sammanställning över veckan som gått där allas viktnedgångar i både kilo och procent finns med. Om du missar att rapportera två veckor i rad stryks du från listan. Lycka till allihopa.
Mycket engagerad
330 inlägg
Samma vikt som förra veckan. 73,1
Veckans lista ligger ute: https://sites.google.com/site/viktutmaning2011/home/paaskracet/vecka-7 https://sites.google.com/site/viktutmaning2011/home/paaskracet/vecka-7 GRATTIS, och lycka till inför nästa vecka.
Grattis SKSKSK! Havet, vi får ta nya tag...igen :-). Tur att varje dag är ny och att man alltid kan börja om. En sak som denna utmaning hjälpt mej med, även om jag inte gått ner så mycket i vikt, är att hålla den vikten jag har, plus, minus några hekto hit eller dit. Har haft en förmåga att pendla väldigt mycket i vikt genom åren men nu så skärper man till sej lite när man vet att man ska rapportera in vikten varje vecka. Inte för att någon annan bryr sej egentligen utan för att jag själv inte tycker att det är så roligt att skriva plus-värden varje vecka. Kul att det gått så bra för många denna vecka, vi andra får komma igen nästa vecka.
Verkligen jättegrattis SKSKSK! Imponerande.
Hej mufflon! Har inte hunnit lämna uppgifter....har försökt men jag jobbar dygnet på ambulansen så det har inte blivit något tillfälle förrän nu....jag lämnar veckans vikt 63,6 även om det inte kommer denna veckan. Hälsningar Camilla
0.6 KG MENAR DU ...ELLER:-;
hej Johan......... blev jätteglad när man skulle få 2 biobiljetter kändes så himla kul.... men nu vet ja inte längre !!!!
Första veckan jag inte skrivigt min vikt, men har legat sjuk så orkade inte starta datan bara för att skriva in vikten. Kommer med ny vikt på fredag!
Låter bra med nästa etapp fram till Nationaldagen:-) Dina etapper här sammanfaller bra med mina egna Delmål, det ger extra kraft och pepp att samtidigt köra invägning på denna länk tycker jag. Känner mer sammanhållning och att man inte vill ge upp och ramla ur "listan". Ser alla andra duktiga och fattar att jag också kan!
77kg idag, förhoppningsvis kan jag tappa ett till innan helgen