Nu har Påskracet dragit igång! Vi är 73 anmälda, varav 68 har lämnat in en startvikt, vi får se om resten ramlar in snart... Så här går Påskracet till: Du rapporterar in din vikt en gång i veckan, senast kl. 12.00 på söndagar. På söndag eftermiddag/kväll lägger jag ut en sammanställning över veckan som gått där allas viktnedgångar i både kilo och procent finns med. Om du missar att rapportera två veckor i rad stryks du från listan. Lycka till allihopa.
Mycket engagerad
330 inlägg
Verkar som att vågen fungerar igen, har varit vattenskadad, Veckans vikt: 74,9 kg Första gången under 75 på länge, skönt! :-)
hej ny vikt är 83,9tyvärr gått upp av oro för gubben som har ont i bröstet o ut i armen o jag själv har ögoninfektion måste ha droppar var tredje timme så inte kunnat träna som jag brukar. nu känns det som man får börja om på noll igen. hälsn yrla
heja dig yrla! hoppas allt går bra för mannen, och ditt öga! :)
62,3 kg.
nytt på vågen; 76.5. 40årskalas idag, får vi se vad det resulterar i! Ha en trevlig helg alla.
Ny vikt 103 kg.
oförändrad vikt 85,2 kg
Hej! börjar med lördagsrapportering istället för på söndagar, slarvade förra veckan, och veckan innan dess var det när att jag inte kom med. Veckans vikt är 64,4 kg.
99.5kg...... -1.5kg
står still!