Nu har Påskracet dragit igång! Vi är 73 anmälda, varav 68 har lämnat in en startvikt, vi får se om resten ramlar in snart... Så här går Påskracet till: Du rapporterar in din vikt en gång i veckan, senast kl. 12.00 på söndagar. På söndag eftermiddag/kväll lägger jag ut en sammanställning över veckan som gått där allas viktnedgångar i både kilo och procent finns med. Om du missar att rapportera två veckor i rad stryks du från listan. Lycka till allihopa.
Mycket engagerad
330 inlägg
Kan man fortfarande anmäla sig? Min startvikt är i alla fall 66,6 kg i dag.
Jag tycker att det känns bra med nationaldagen som målet för nästa etapp, det infaller ju i början av juni, i början av sommaren, perfekt motivation för att känna sig fin i bikini till sommaren :D
Ny vikt denna vecka 74,8
Väger in ett par dagar tidigare denna vecka. Vikt 90.8 kg Nu åker jag till Japan i två veckor! :-)
hej ställer mig inte på vågen denna veckan får hoppa över det. Orkar inte jag har inflammation i axeln o allt id går åt att smörja den med voltaren gel o äta tabletter voltaren o försöka stå ut dag för dag. Ögonen är lite bättre men får ta droppar för dom fortfarande för bakterier har i ögonen livet är ganska kasst just nu. hälsn yrla
Jag har tydligen hittat min nya vikt nu, det enda som förändras är kroppsformen och inte vill jag ha hur liten strl som helst. Så jag lägger bort vågen nu, och fokuserar på måtten istället. Lycka till Ni andra!
Viopet. Ha en trevlig resa. Vi tar nya tag i nästa etapp, då skall vi under 90.
Godmorgon allesammans, nu är jag på banan igen, dvs RÄTT RIKTNING. Dagens vikt 85,8. Ha en fin helg!
Jaha, den goda trenden har brutits! Ny vikt 72.5. Fördelen med utmaningar som den här att man kan bryta ihop och börja om...
76kg är veckans resultat. Det vill säga två usla veckor när jag visserligen antecknat större delen av det jag stoppat i mig men inte fört in det här och inte heller promenerat.