Nu har Påskracet dragit igång! Vi är 73 anmälda, varav 68 har lämnat in en startvikt, vi får se om resten ramlar in snart... Så här går Påskracet till: Du rapporterar in din vikt en gång i veckan, senast kl. 12.00 på söndagar. På söndag eftermiddag/kväll lägger jag ut en sammanställning över veckan som gått där allas viktnedgångar i både kilo och procent finns med. Om du missar att rapportera två veckor i rad stryks du från listan. Lycka till allihopa.
Mycket engagerad
330 inlägg
Det är bra med det här, tack så hjärtligt mufflon, då det gör att människor med mycket att kämpa med förhoppningsvis väger sig bara en gång i veckan. Innan du startade den här utmaningen så vägde jag mig kanske en gång i kvartalet. Nu har jag ingen egentlig panik över min vikt, men det är kul att se vilka framgångar ni har. Hur som helst är veckans vikt 73,2 kg. Lycka till allihop!
85,6 :(
Veckans vikt 63,6 kg
står still!
dagens vikt 62,1 kg
Hej allihopa! Och skäms på mig att jag inte lagt ut nån lista än. Satt på buss hela söndagen, och igår lyckades jag helt enkelt förtränga det. När jag kommer hem ikväll ska jag fixa det. Vi har ju kommit till sista veckan av påskracet nu och det innebär att det är dags för en ny tävling. Lägger ut en anmälningstråd i forumet som vanligt, hoppas ni vill vara med ytterligare en etapp.
Är det denna vecka som är den sista? ska vi inte ha med själva påskveckan? Inget att skämmas över vi har väl alla liv utom denna tråd
Nej, denna vecka nu är sista veckan. 17:e har jag satt som slutdatum, kommer nämligen inte hinna med tråden under påskveckan :) Så jag har tänkt att nästa tävling börjar den 1 maj, det blir alltså ett hopp över påsken där, just för att det är så pass mycket jobb när en ny tävling drar igång.
Okej hänger på dig vi da,, storartat jobb lägger du ner o det tackar vi för,,,kram kram
Oj, och jag som trodde att jag skulle hinna hem för att lägga in min slutvikt innan. Men då får jag väga in mej till första maj i stället och avslutar denna utmaning på samma vikt som förra veckan då jag inte kommer ha tillgång till våg förrän 21 april. Tack Mufflon för det jättearbete du lägger ner! :-) Min vikt slutar då på 90.7 kg (tror jag...eller var det 90.8?...ja du vet säkert Mufflon)