Nu är det SOMMARLOV, den fjärde etappen av Viktutmaning 2011! Anmälningsperioden är nu slut och nu börjar tävlingen! Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt här på forumet och på söndagen lägger jag ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. Vi börjar tävlingen den 5 juni och sista sammanställningen kommer den 31 juli. Då koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. Tänk nu på... att rapportera in din vikt varje vecka, om du vet att du ska vara borta en vecka eller mer så säg till i förväg, för jag kommer gallra ibland bland de som inte rapporterar in. Fetmarkera gärna själva vikten i ditt inlägg, det underlättar vid sammanställningen. Lycka till allihopa!
Mycket engagerad
330 inlägg
vikt: 79,2 kg.... nu ska den ner till 75 första etappen!!!!!
83,5 kg Neråt går det :))
Veckans vikt: 82,3 kg(-2,4)
Veckans vikt: 88,4(-2,3)
Usch, veckans vikt inget roligt.. 97.8kg. Nästan upp ett kg, bahh. Ska försöka rycka upp mig till nästa vecka nu.
hej allihopa. Veckans vikt är 80,8 kg går ner sakta, satsar mest på att träna avslappning o mental träning o så äter bra. Varit så kvavt hela veckan o åska etc. så inte orkat träna. hälsn yrla
Veckans vikt 92.5 kg
Veckans vikt är oförändrad
Veckans vikt: 91,9 kg
Vikt: 62,7kg