Nu är det SOMMARLOV, den fjärde etappen av Viktutmaning 2011! Anmälningsperioden är nu slut och nu börjar tävlingen! Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt här på forumet och på söndagen lägger jag ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. Vi börjar tävlingen den 5 juni och sista sammanställningen kommer den 31 juli. Då koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. Tänk nu på... att rapportera in din vikt varje vecka, om du vet att du ska vara borta en vecka eller mer så säg till i förväg, för jag kommer gallra ibland bland de som inte rapporterar in. Fetmarkera gärna själva vikten i ditt inlägg, det underlättar vid sammanställningen. Lycka till allihopa!
Mycket engagerad
330 inlägg
Jag VILL också ligga på tio-i topp nästa gång!!!!! Det bästa är att det endast är JAG som kan fixa det själv:-) Hermis, here we go!!!!!!
Absolut, ireneq! Du kan väl ta första platsen så nöjer jag mig med andra ;-). Det blir tufft när ni andra har satt nivån på mer än 2kg/vecka! Men det går snabbare ner så!
Jessieo: Har du hittat länken på förra sidan i forumet? Vad händer när du klickar på den?
80.3
Jag försökte klicka på den men ingenting händer =/ Jag kan komma in på sidan men inte se någonting på vecka 1.
Jessieo; du kommer ju in direkt på sidan ett om du använder den länken som mufflon angav tidigare i den här tråden.
Jo, alltså jag kommer in på sidan och så men det kommer inte upp något resultat. Jag kan se allt på sidan där det står vecka 1, vecka 2 osv. Men när jag trycker på vecka 1 så syns det ingenting. Men jag lånade sambons dator förut och kollade och då funkade det, så det är väl min dator som är knepig =/
Nyvikt 94 kg. Blev ett plus efter vår lång helg borta. Men nu skall jag ner, tänker på vad jag stoppar i munnen. Så denna vecka blir det ingen 10 i topp för mig;) Skall försöka sträva mot detta till nästa vecka. Det får bli mitt nya mål att komma med på listan.
Ny vikt 90,1 kg det betyder -2kg den här veckan
Ny vikt för FordGirl 53.8kg (-0,2kg). Inte så mycket minus men jag har inte så mycket kvar heller bara 1,8kg sen är jag på min slutvikt =) Peppkramisar alla!