Nu har den 1:e etappen av Viktutmaning 2012, kallad Nyårsraketen startat. Det är en tävling á la Biggest Loser där vi räknar procentuell viktnedgång. Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt i den här tråden och under söndagen lägger vi ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. För att kunna vara med ska du ha anmält dig i vår anmälningstråd senast 31 december du finns då med under startvikter som kommer ut på Viktutmanings hemsida 1 Januari. Vi börjar tävlingen den 1 Januari och sista sammanställningen kommer den 12 Februari. Då koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. För att kunna vinna är det viktigt att rapportera sin vikt varje vecka, om du inte rapporterar din vikt varje vecka (senast lördag) tas du bort från sammanställningen och tävlingen! Massor med pepp till alla, nu kämpar vi! Välkomna önskar Gittan52 och Nysommar! Länk till sammanställning https://sites.google.com/site/viktutmaning2011o2012/home/nyaarsraketen
Utmärkt medlem
528 inlägg
Tack Gittan o Nysommar, ni är guld värda.
Tack, det värmer :)
Tack ja det värmer, websidan är snart klar jag är inte lika morgonpigg som Gittan :o)
Nu har jag gjort diagrammet och uppdaterat hemsidan med veckans resultat! Jättestort GRATTIS till alla 54st som fortfarande kämpar för att gå ner i vikt ni gör ett kanonbra jobb! Jag vet inte om ni vill att jag meddelar veckans vinnare direkt i tråden eller om ni vill behålla "spänningsmomentet" och gå in och titta själva. Jag har tidigare inte skrivit ut vinnaren men börjar göra det nu för det kanske är roligt för vinnaren eller vad tycker ni - ni bestämmer :o) Den här veckan har vi gått ner 41,2kg tillsammans! Stort grattis till veckan vinnare som är DYR!!!! Jag tänker sticka ut hakan och säga att nästa vecka ska jag vara med på top 10 listan är det någon som antar utmaningen :o) ?
Grattis DYR och alla andra på top10 listan :) Nysommar bra mål! Jag vill vara på top 3. få se vad vågen visar imorgon... :) Tack tack för att ni gör den här utmaningen!
GRATTIS DYR....bra kämpat!! Visst antar jag din utmaning nysommar, även om den kommer att bli svår för min del. Alla är så duktiga att tappa flera kilon i veckan. Men jag ska kämpa på och håller tummarna för att både ditt och mitt namn är med på listan nästa vecka.....annars får vi känna oss som vinnare ändå FÖR ett minus ska vi väl prestera om vi satsar på 10 i topp!!!
Der ser man, Känns bra att allt slit ger resultat, Ger en kraft att forstätta även när det börjar känns lite jobbigare... Bra jobbat till alla som forstfarande e med och kämpar för att nå era slutmål... Själv har jag ca 7-8 kg kvar så det e en bit kvar...
Ett stort grattis till Dyr och grattis till alla andra som har gått ner. Bra kämpat!
Grattis till alla som har gått ner i vikt i veckan och Tack Nysommar och Gittan52 för ett jättebra jobb med tävlingen!
Antar utmaningen och ska göra mitt bästa. Dock är det en vecka med mycket utemat så lite knepigare tycker jag.