Nu har den 1:e etappen av Viktutmaning 2012, kallad Nyårsraketen startat. Det är en tävling á la Biggest Loser där vi räknar procentuell viktnedgång. Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt i den här tråden och under söndagen lägger vi ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. För att kunna vara med ska du ha anmält dig i vår anmälningstråd senast 31 december du finns då med under startvikter som kommer ut på Viktutmanings hemsida 1 Januari. Vi börjar tävlingen den 1 Januari och sista sammanställningen kommer den 12 Februari. Då koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. För att kunna vinna är det viktigt att rapportera sin vikt varje vecka, om du inte rapporterar din vikt varje vecka (senast lördag) tas du bort från sammanställningen och tävlingen! Massor med pepp till alla, nu kämpar vi! Välkomna önskar Gittan52 och Nysommar! Länk till sammanställning https://sites.google.com/site/viktutmaning2011o2012/home/nyaarsraketen
Utmärkt medlem
528 inlägg
Grattis DYR! Grattis alla som gått ner! Nu kämpar vi på en vecka til
Grattis DYR, härligt. Själv är jag är glad för att det går nedtåt igen för mig. Men när jag kollade igenom listan så hittade jag inte Gittan52. Är inte det lite tokigt, jag tror att jag såg att du konstaterade att du hade missat att rapportera, men vadå?! Du administrerar ju det hela. Jag tycker att du självklart ska vara med!
76,6kg nu går det trögt alltså! Bara -1,7kg sen förra veckan
Stort grattis Dyr i bra jobbat alla som kämpar, hårdtag igen på nya veckan)) I jag ska vara tuff i trynet i anta Nysommars utmaning))
Grattis Dyr och alla andra som kämpar på. Nej Nysommar, jag antar inte din utmaning. Jag har inte så många kilon att ta av och mitt främsta mål är att må bra. Stressa mindre, jobba mindre, motionera mera och sova mer och genom det få en moderat viktminskning. Dock önskar jag er alla ett stort lycka till. Ni är hjältar!
Grattis DYR!!! Jag antar utmaningen nysommar!
Veckans vikt: 76,5 kg :)
83,5kg
Det går trögt nu, migrän och magkatarr är ingen bra kombination.
80.4