icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Viktutmaning 2014 - Mars

Mycket engagerad
330 inlägg
25 februari 2014 20:00

Nu är det dags att anmäla dig om du vill vara med i Viktutmaning 2014! Vi kommer "tävla" i procentuell viktnedgång, den som har gått ner mest varje vecka vinner. Och den som har gått ner mest under perioden 1 mars - 31 mars kommer få ett litet pris :) Tävlingen kommer utföras i bloggen med samma namn. http://viktutmaning2014.blogspot.se http://viktutmaning2014.blogspot.se Gå gärna in och kolla på förra månadens tävling! Vill du vara med? Det är superenkelt! Det enda du behöver göra är att registrera din vikt på bloggen innan midnatt den 28 feb och du är med! Klicka på länken "Registrera vikt" högst upp på sidan. På bloggen kan du även gå med i mailinglistan och få en påminnelse inför varje invägning. All viktrapportering sker i bloggen, men här på forumet använder vi tråden till att stötta och peppa varandra. Välkomna!

• Mycket engagerad
    189 inlägg
    7 mars 2014 10:30

Blev + fast mindre än vad man trodde Har ätit för många kcal fast nu är det mest en check att se hur mkt kcal man äter och sen se hur man ska göra för att äta mindre och så har man ju den tiden med vilket brukar ge mot 2kg+ så lyckades att hamna under det +0.3

• Engagerad
    51 inlägg
    7 mars 2014 11:51

100,8 kg alltså -1,2 kg

• Mycket engagerad
    396 inlägg
    7 mars 2014 19:20

Har mått dåligt och ätit på tok fel. Överätning som gett viktökning (ett par kg) och illamående, så klart.Trodde jag var på rätt väg tillbaka på banan igen men spårade ur idag. Fattar inte men har ingen gnista. Trevlig helg önskar jag er alla och pepp så klart.

• Veteran
    1386 inlägg
    11 mars 2014 23:47

Samma vikt som förut, 63.9 kg.

• Utmärkt medlem
    557 inlägg
    12 mars 2014 07:00

Registrerade vikten redan idag för jag ska resa bort. Har gått ner det jag gick upp förra veckan och lite till...

• Veteran
    2214 inlägg
    12 mars 2014 08:28

Här har det rusat upp :( Hamnade på ca 79 kg i dag, men det ska ju ner. Får tänka efter vad som orsakar det mer än att jag alltid har en tendens att tröstäta när jag har ont och jag har haft ont de senaste månaderna. Tränar ju mindre om jag har ont med så klart. Men idag ska jag hämta mina nya skor och inlägg så jag hoppas att det ska bli bättre. Det är ju sol så vad kan gå fel idag?

• Mycket engagerad
    189 inlägg
    12 mars 2014 16:27

de här dagarna har man inte haft lust till nåt inte ens mat Har visseligen mått dåligt Har väl ätit någonlunda men för lite Idag blir det kyckling, majskolvar och fullkornsbröd Middagen de 2 första dagarna har varit mer frukostmat än middag så mer som lunch men sen har man läst att man kan äta sallad till middag

• Mycket engagerad
    220 inlägg
    14 mars 2014 08:11

HÄR GÅR DET SAKTA MEN STADIGT NEDÅT! Jag är så glad över att vara under 80-sträcket. Det firade jag genom att köpa nya badkläder i st. 40!!! Pepp och trevlig helg önskar jag till alla

• Mycket engagerad
    194 inlägg
    14 mars 2014 09:54

Jippi! Det som jag gått upp förra veckan och lite till är borta. Hoppas att det fortsätter nedåt.

• Mycket engagerad
    330 inlägg
    16 mars 2014 16:17

OH! Jag har ju glömt att säga till! Listan ligger uppe.... och har gjort sen igår... :o