icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Viktutmaning 2014 - Mars

Mycket engagerad
330 inlägg
25 februari 2014 20:00

Nu är det dags att anmäla dig om du vill vara med i Viktutmaning 2014! Vi kommer "tävla" i procentuell viktnedgång, den som har gått ner mest varje vecka vinner. Och den som har gått ner mest under perioden 1 mars - 31 mars kommer få ett litet pris :) Tävlingen kommer utföras i bloggen med samma namn. http://viktutmaning2014.blogspot.se http://viktutmaning2014.blogspot.se Gå gärna in och kolla på förra månadens tävling! Vill du vara med? Det är superenkelt! Det enda du behöver göra är att registrera din vikt på bloggen innan midnatt den 28 feb och du är med! Klicka på länken "Registrera vikt" högst upp på sidan. På bloggen kan du även gå med i mailinglistan och få en påminnelse inför varje invägning. All viktrapportering sker i bloggen, men här på forumet använder vi tråden till att stötta och peppa varandra. Välkomna!

• På gång
    26 inlägg
    16 mars 2014 16:26

Grattis Mosel!!!

• Utmärkt medlem
    927 inlägg
    16 mars 2014 19:07

Tack Mufflon och GRATTIS Mosel!

• Utmärkt medlem
    557 inlägg
    16 mars 2014 21:57

Tack så mycket :) Nu gick jag ju upp en del veckan innan men skönt att vara på rätt väg igen! :) Pepp pepp allihopa!

• Mycket engagerad
    189 inlägg
    17 mars 2014 09:53

Jag har alltid legat på 0% så blev glad när man kollade igår (kollade ifall den låg där om du kanske hade missat) när man låg på 1% se om man kan hamna där nästa gång med

• Veteran
    1386 inlägg
    17 mars 2014 22:40

Har gått upp 0.8 kg p g a allt stressätande. Är rädd för att det kommer att fortsätta så här fram till sommaren eftersom allt strular.

• Mycket engagerad
    396 inlägg
    18 mars 2014 17:50

Bra gjort Mosel! pepp allihop

• Mycket engagerad
    189 inlägg
    20 mars 2014 10:08

Lika märklig vecka som förra men lite skillnad har det blivet Testar ny hemmaträning än att bara köra det gamla Kroppen väjer sig ju Igår var man ute och gick, hade dålig kondis kommer och går trött och ville helst inget mer efteråt men tränade en stund med den nya träningen alltid något när man egentligen inte orkade

• Utmärkt medlem
    557 inlägg
    21 mars 2014 07:37

Det fortsätter att gå nedåt, jätteskönt! Hela -1,8 denna gång :) Det kom ingen påminnelse nu heller? Ha det bra allihopa. Pepp pepp! :)

• Mycket engagerad
    220 inlägg
    21 mars 2014 08:15

HÄR ÄR DET NU SÅ SEEEGT!! Minus 0,1 kg är inte mycket! Men jag är ändå mycket nöjd över att det går nedåt och att jag fortfarande är under 80-sträcket!! Pepp och trevlig helg önskar jag till alla

• Utmärkt medlem
    927 inlägg
    21 mars 2014 09:36

Seeegt här också! - 0,2 kg bara. Måste börja tänka mera på kh och hålla mig under 10%, då kanske det kan bli lite snabbare resultat. Fattar inte hur du gör Mosel, nästan 2 kg på en vecka! Fantastiskt så här mitt i, det brukar ju kunna gå att tappa mycket i början av viktminskningen, men nu när du redan gått ner så mycket! Grattis! Ha det gott i helgen allesamman !