Nu är det dags att anmäla dig om du vill vara med i Viktutmaning 2014! Vi kommer "tävla" i procentuell viktnedgång, den som har gått ner mest varje vecka vinner. Och den som har gått ner mest under perioden 1 mars - 31 mars kommer få ett litet pris :) Tävlingen kommer utföras i bloggen med samma namn. http://viktutmaning2014.blogspot.se http://viktutmaning2014.blogspot.se Gå gärna in och kolla på förra månadens tävling! Vill du vara med? Det är superenkelt! Det enda du behöver göra är att registrera din vikt på bloggen innan midnatt den 28 feb och du är med! Klicka på länken "Registrera vikt" högst upp på sidan. På bloggen kan du även gå med i mailinglistan och få en påminnelse inför varje invägning. All viktrapportering sker i bloggen, men här på forumet använder vi tråden till att stötta och peppa varandra. Välkomna!
Mycket engagerad
330 inlägg
God morgon. Jag har gått ner några hg sedan i fredags så det bådar gott inför vägningen på fredag. Men, som sagt, vikten pendlar oerhört så det är tur jag är med i våran Viktutmaning. Tack för att ni finns. pepp
Jag har tyvärr gått upp lite till och väger nu 64-9 kg, men jag tänker fortsätta i april och hoppas att stressen inte ökar vikten mer.
Livet tog en plötslig vändning och jag har gått upp lite. Men egentligen är det ingen fara, måtten minskar :) Jag ska bara samla ihop mig och se detta som början på något nytt.
Här går vågen åt fel håll idag 93,2 kg. Dåligt med träning och dålig koll på maten. Nya tag i april!
Så himla hopplöst, nu har vikten gått upp o ner ett kg i två veckor!! Upp 0,7 sen förra lördagen trots att jag inte överskridit min kalorigräns en enda dag. Suck. Ja, javisst, nya tag i april, och det måste verkligen till om jag ska kunna bli av med 4 kg till Valborgsmässoafton. Nej, det går förstås inte, jag tänker inte svälta mig, får flytta fram måldatum till Mors dag, då blir det ½ kg i veckan. Nästa mål blir då 1 augusti och slutmålet Trettonhelgen. Retligt, retligt, - men man måste leva gott också!! Ut i solens sken och njut av helgen alla viktutmanare!
HÄR ÄR DET ÄNNU SÅ SEEEGT!! Jag tycks stå still och stampa på en viktplatå Minus 0,1 kg förra veckan och minus 0,1 kg denna, är inte mycket! Men jag är fortfarande så grymt nöjd över att det går nedåt och att jag fortfarande är under 80-sträcket!! Pepp och trevlig helg önskar jag till alla
upp i vikt som jag trodde 0.9 blev det men det kunde ha blivet mycket mer se om det vänder åt rätt håll snart igen
Några hg tappade jag :), tror det var 9 men är inte riktigt säker. Vikten far upp och ner med stora svängningar så det blir spännande att se hur snittet ligger. Hoppas på minus i alla fall. pepp och trevlig helg.
Jag är fortfarande på resande fot (och har ingen våg) så jag registrerade just onsdagens vikt, 71,2. Pepp allihopa! :)
Listan ute... Väntar till den siste med att utse månadens vinnare, men veckans vinnare är utsedd! :)