Välkomen till Viktutmaning 2014!
viktutmaning2014.blogspot.se http://viktutmaning2014.blogspot.se
Hej!
Som ni kanske alla har märkt, speciellt ni som varit med ett tag, så har
jag börjat tackla av när det gäller den här tävlingen. Det har blivit svårare
och svårare att komma ihåg deadline, och även om det inte tar jättemycket
tid egentligen så känner jag mest nu att det är tid jag behöver till annat.
En av anledningarna är det helt enkelt inte funkar för mig, som
viktminskningsmetod. Det är kul att läsa i forumet och se hur många
av er som kämpar och går ner i vikt. En del går upp lite och ner igen,
men på det hela taget så går trenden neråt. Jättekul! Men jag har
"bara" gått ner 5 kilo sen i januari, och en av anledningarna till det är
att jag spenderar alldeles för mycket tid framför datorn. Tid när jag
istället borde träna, vara ute och gå eller bara göra något vettigt! :)
Av de anledningarna känner jag nu att november kommer bli den
sista månaden i Viktutmaning 2014. Med allt som händer under
december månad är det dömt att misslyckas om jag ska komma
ihåg att uppdatera listor. Men jag vill tacka er alla som har hoppat
på den här utmaningen, alla 248(!!!) av er. Några har bara varit
med en månad, andra sen starten, eller nästan i alla fall. Den
månad vi var flest var augusti, då var vi 89 tävlande...
Denna månad är vi 35 och nu kör vi slutspurt med 12 dagar kvar!
Den 1 december avslöjas den sista månadsvinnaren...
Än en gång, tack!
oups: Jag har ändrat din startvikt, jag antar att det var du som hade kommenterat i bloggen också? Det var lite svårt att veta av ett anonymt inlägg... :) I förra månadens startlista.. :D Men nu är det fixat, det är mycket lättare att ändra en vikt än att lägga till en. Och med det sagt: Ni som har registrerat men inte kommit med: Nånting har blivit knas i registreringen, jag misstänkte det redan i onsdags, för det var såg inte riktigt ut som det brukar och det var många dubbla registreringar. Nu ser det ut som det ska igen, så jag kommer lägga till alla som registrerat sig fram tills imorgon (fredag) 23:59 på startlistan, vi utökar anmälningstiden lite. Det har dykt upp namn som jag känner igen, både "gamla" och nya, som hade försvunnit innan. Kanske datorns eget aprilskämt? :) Så om ni inte hittar ert namn på startlistan, registrera er vikt igen, så löser det sig. Och ja, ny lista kommer nu på lördag, så om ni vill rapportera in en vikt till denna vecka, så gör det innan 23.59 imorrn, fredag. Kanske har vi gått ner nåt hekto? :)
Förresten, det är helt ok att fråga om man inte förstår, men läs gärna igenom texten ordentligt först. Och tack, ni som har varit med ett tag, för att ni också hoppar in och svarar på frågor. :)
Har gått bra denna vecka, har just registrerat -1,3 kg :) Pepp pepp! :)
Men mosel så duktig du är. Bra jobbat.
TACK :) :)
:D
Gick ner nästan allt man gick upp förra veckan
ojojoj, jag åt alldeles för mycke igår. Så dumt dagen före vägning men då borde det bli minus nästa vecka. Eller hur? fniss Ska bli intressant att se hur många vi blir i rosa fältet för jag blir troligen inte ensam där och nästa vecka försöker vi trängas där uppe med dom gröna. Det blir bra det. Hoppas ni alla får en fin fredag. pepp
J*vla förkylning! Har inte gått ner ett skvatt... :( nå nya tag... :)
mumma: du gör inget fel, men jag sitter inte och uppdaterar listan hela tiden, det kommer bara ny lista en gång i veckan, på lördagar