Hejsan
Jag fick en ide häromnatten. Varför kan inte så matdagbokens medlemmar gå ner en total vikt av 2010 kilo detta år? Finns det någon där ute som vill följa med och kämpa för detta. Vi går kollektivt ner 2010 kilo år 2010.
Det blir ju lite svårt att klara själv men med lite hjälp tror jag att vi kan klara det. Start är egentligen från 1/1-2010 så har du gått ner så rapportera via mail till mig så håller jag koll.
Efter första rapportering där jag får eran utgångsvikt vill jag endast veta eran nuvarande vikt.
Hoppas många vill vara med. Sedan ordnar vi en fest i början av 2011 ngn stans i sverige.
Min nya vikt är 82,7kg dvs "hela" 0,1kg.
103,5 nu. Det kanske mest är vätska denna gång men i alla fall.
Jag hakar gärna på fast vi är inne i mars redan, jag hittade hit först idag så =) Startvikt: 101,5kg Mål: 70kg
jag väger just nu 92 kg
Hej alla, kom precis att tänka på en sak... sku det vara lättare att hålla koll på allt om alla skulle rapportera sina framsteg på samma dag? typ varje måndag? =) eller är det en mkt dålig idé? =P
Hej! Jag började mitt resa för 2 v sen och min startvikt var då 112kg, nu är den på 110,7 (-1,3kg)
Det kan jag bidra med ....kul att hoppa in här får man förhoppningsvis med peppning!!! :)
2.3 kg minus till ^^ sen senast
2.3 kg minus till ^^ sen senast
Inte kan jag hjälpa till med något minus denna vecka. Vågen står fortfarande och pekar på 81,8 kg så det känns inte så bra nu men det kommer väl att vända och gå nedåt igen. Bara att kämpa på!
Jag vill vara med! Väger idag 66.5 kg.