Hejsan
Jag fick en ide häromnatten. Varför kan inte så matdagbokens medlemmar gå ner en total vikt av 2010 kilo detta år? Finns det någon där ute som vill följa med och kämpa för detta. Vi går kollektivt ner 2010 kilo år 2010.
Det blir ju lite svårt att klara själv men med lite hjälp tror jag att vi kan klara det. Start är egentligen från 1/1-2010 så har du gått ner så rapportera via mail till mig så håller jag koll.
Efter första rapportering där jag får eran utgångsvikt vill jag endast veta eran nuvarande vikt.
Hoppas många vill vara med. Sedan ordnar vi en fest i början av 2011 ngn stans i sverige.
Underbar idé!
Startvikt: 64,5 kg
Aktuell vikt: 60 kg
Diff: -4,5 kg
Målvikt: 52kg
Må gott och lycka till alla som hänger på!
Push och Pepp,
/Mikaela
Tycker osså det är en underbar idé så självklart hänger jag med. Just nu är jag peppad som aldrig förr, efter ett par dagar med att äta lite men ofta så börjar vågen visa stora förändringar neråt. Jag räknar min startvikt efter den jag hade för ca 1 vecka sen för jag har ju inte haft batterier i min våg på länge.
startvikt: 85,5
nuvarande vikt: 84,6
målvikt: 65
Så när jag är i mål så har jag stått för ca 20 kg av dom 2010kg som vi tillsammans ska gå ner. Jag är fast besluten för att jag ska nå min målvikt i år. Fast ska vi klara att gå ner så mycket så behöver vi vara många fler, så jag hoppas att fler anmäler sig.
Kul ide Markus, kör hårt!
Vi tre har tillsammans förlorat 7,1 kg sedan nyår. Alltså endast 2002,9 kg kvar. Bra kämpat och kul att ni ville vara med. Men jag tror att vi får svårt att klara målet själva så förhoppningsvis hänger fler på.
Hej hej!
Då kan ju jag bidra med mina 1,1kg. Men ska vi räkna ihop allt i december eller? Eller ska vi försöka slå 2010 så fort som möjligt?
Då hänger jag på:Startvikt: 1/1-10 87 kgidag: 84 kg= -3 kgVill du ha redovisning på mail i fortsättningen? Hur ofta?
Som jag förstod det så tänkte Markus att startvikten skulle vara den vikt som man hade 1/1-2010. Eftersom jag väger mig 1 gång i veckan (måndagar) så kommer jag att maila iväg min nya vikt i samband med det. Sen kvittar det mig hur ofta Markus uppdaterar det här.
Hänger på också Startvikt 1/1 10: 86 kg Vikt 28/1 10: 84 kg Hoppas att vi blir många fler Nu kämpar vi på:)
Fridaoo: Förlåt att jag missförstod ditt inlägg. Jag tolkade som om du undrade om vi skulle räkna med december -09 osså. Hm, man ska nog inte sitta och chatta med folk samtidigt som man läser på forumet, blir tydligen inget bra.
jag tycker vi försöker att klara det så fort som möjligt, men att vi har hela året på oss.
Visst är jag med men jag kommer nog inte bidra med så många kg eftersom jag inte har så långt kvar alls till min målvikt men låt gå ;)
Startvikt 1/1: 59.6 kg
Nuvarandre vikt: 56. 2 kg
- 3.4 kg
Hur ska du hålla reda på alla medlemmar och siffror? =D