Hejsan
Jag fick en ide häromnatten. Varför kan inte så matdagbokens medlemmar gå ner en total vikt av 2010 kilo detta år? Finns det någon där ute som vill följa med och kämpa för detta. Vi går kollektivt ner 2010 kilo år 2010.
Det blir ju lite svårt att klara själv men med lite hjälp tror jag att vi kan klara det. Start är egentligen från 1/1-2010 så har du gått ner så rapportera via mail till mig så håller jag koll.
Efter första rapportering där jag får eran utgångsvikt vill jag endast veta eran nuvarande vikt.
Hoppas många vill vara med. Sedan ordnar vi en fest i början av 2011 ngn stans i sverige.
Hej!
Jag är självklart med på detta och ska bidra med så många kilo jag bara kan!
Startvikt 101,5kg och det är nu jag börjar!
Hej!
Jag kan ju också bidra lite :) 1. januari 62kg oc just nu är det 59,6 och målet är ner till 53, alltså max 9 kg blir det.
Hej!
Jag kan ju också bidra lite :) 1. januari 62kg oc just nu är det 59,6 och målet är ner till 53, alltså max 9 kg blir det.
Hej Mats!
Då kan jag rapproretera - 0,5 idag!
Maritha
hej mats rapporterar onsdagar. Mitt resulat denna vecka är - o,3 . Är förkyld jäkla hosta så de blir ingen motion. Jag är nöjd ändå. pralin
Hej allihopa,
Jag kan börja med att jag heter Markus S och inget annat. Sedan vill jag bara påminna om att det är mycket lättare för mig att föra detta om ni rapporterar vad ni väger istället för nedgång.
Vi har gjort det jättebra allihopa. Vi har tillsammans gått ner 54,2 kilo med ett snitt på 4,5 kilo.
Bra jobbat
Vägde mig idag 84,7 alltså -0,3. inte mycet men neråt var det ju.
Hej Markus S
Kanonbra idé. Jag kliver på tåget. Startvikt 2010-01: 98,6 kilo
2010-02-05: 93,3 kilo
Trevlig helg allihopa
Hej
Jag gör ett försök att bidra med några kilon...en utmaning kanske gör att jag kämpar på lite extra.
Startvikt: 1/1 -10 88,4 kg
Vikt idag: 6/2-10 85,5 kg
Hej
Jag gör ett försök att bidra med några kilon...en utmaning kanske gör att jag kämpar på lite extra.
Startvikt: 1/1 -10 88,4 kg
Vikt idag: 6/2-10 85,5 kg