Hejsan
Jag fick en ide häromnatten. Varför kan inte så matdagbokens medlemmar gå ner en total vikt av 2010 kilo detta år? Finns det någon där ute som vill följa med och kämpa för detta. Vi går kollektivt ner 2010 kilo år 2010.
Det blir ju lite svårt att klara själv men med lite hjälp tror jag att vi kan klara det. Start är egentligen från 1/1-2010 så har du gått ner så rapportera via mail till mig så håller jag koll.
Efter första rapportering där jag får eran utgångsvikt vill jag endast veta eran nuvarande vikt.
Hoppas många vill vara med. Sedan ordnar vi en fest i början av 2011 ngn stans i sverige.
Jag hänger på väger just nu 85 kg. Rapport om viktnedgång kommer. Hittade denna saiten först igår.
Jag hänger med, 76,6 just nu!
Maritha
Fel fele fel! Start vikt 77,7 och nu 76,9. Vägdags i morgon!
Maritha
jag är med vikt januari 2010 var 97 kg har stått så nu.
Jag hänger på och väger nu 79,6
Har gått ner 2 kilo i år......
Vägning på fredagar.....
Jag är med! Gått ner från 91kg till 84.5 hittills i år. -6,5kg
Jäteroligt att så många vill vara med. Detta är tabellen än så länge. Om ditt namn saknas är det bara att hojta till så lägger jag in dig. Rapportering av viktnedgång (eller uppgång, o hemska tanke) gör ni när ni känner för det. Det går att gåra via min mail eller detta forum. Jag kommer att rapportera statistik och kanske även tabell längre fram.
Nu är vi 18 medlemmar: Vi har sammanlagt gått ned 40,5 kilo vilket är ett medel på 3,4.Bra jobbat första månaden på året.
agnetar
AnnCatrine
Ariel
EmmaMaria
Fridaoo
hollunge
IsabelleSj
jenna77
kentewa
krisp
maritha1
Markus S
mikaeala
mikaelaa
monkan123
poppen
Pralin
Stinta
Jag hänger oxå på utmaningen
vägde 19/1 100kg
idag dvs 2/2 96,8kg
så -3,2kg än så länge.
Jag är med! Startvikt 1 jan: 109Nuvarande: 104,6- 4,4 kgVilken kul o bra idé du kommit på! Ska verkligen försöka kämpa för att kunna hjälpa till med de kilona jag kan ;) Och pepp till alla er andra!!
Jag hänger också med
Startade den 4/1 på 95,3 kg
vikt idag 92,8 kg
- 2,5 kg blir det