Hejsan
Jag fick en ide häromnatten. Varför kan inte så matdagbokens medlemmar gå ner en total vikt av 2010 kilo detta år? Finns det någon där ute som vill följa med och kämpa för detta. Vi går kollektivt ner 2010 kilo år 2010.
Det blir ju lite svårt att klara själv men med lite hjälp tror jag att vi kan klara det. Start är egentligen från 1/1-2010 så har du gått ner så rapportera via mail till mig så håller jag koll.
Efter första rapportering där jag får eran utgångsvikt vill jag endast veta eran nuvarande vikt.
Hoppas många vill vara med. Sedan ordnar vi en fest i början av 2011 ngn stans i sverige.
Hej igen!
min våg visade idag 67,1 alltså 1 kg ner sedan igår... försår inget... jag kommer nu att skriva i här och på min sida varje gång vikten går ner.. det visar sig hur ofta det blir.. men idag är jag nöjd..
ha en bra helg alla matvänner...
Hej igen!
min våg visade idag 67,1 alltså 1 kg ner sedan igår... försår inget... jag kommer nu att skriva i här och på min sida varje gång vikten går ner.. det visar sig hur ofta det blir.. men idag är jag nöjd..
Hej igen!
men då....varför går det inte att skicka inlägg? försöker igen...
hej igen!
min våg visade idag 67,1 alltså 1 kg ner sedan igår och jag kommer att skriva in här och på min sida varje gång vikten går neråt.. det visar sig hur ofta det blir...
Ha en bra helg alla matvänner
Hej!Har missat att skriva in här - totalt i år - 3,0 kg. Alltid något!Ha det gott!
Hej M!Sorry - läste igenom hela tråden nu och ser att Du vill ha vikt och inte nedgång. Alltså startade på 112 och väger nu 109 kg.
Nya framgångar!
Startvikt 112,9 och nu ramlade jag ner på 104,8 vilket blir hela -8,1 kg sedan 1/1. Det firade vi hemma med en jättegod frukost med bacon, ägg, paprika, tomat och en kopp gott thé. Wiiiihuuu! 100 strecket here I come!
Min vikt är oförändrad denna vecka, dvs 84kg. Men det är väl inte så konstigt efter en helg som blev "helt" fel, iaf när det gäller maten.
Började februari med en vikt på 106,8 kg. Nuvarande vikt, 100,4. Totalt på tre veckor -6,4kg.
Midja. Start: 115cm. Nu: 104cm. Ner -11cm.
100-kilosstrecket har gäckat mig i en vecka nu!!! :)
Bra jobbat piwanek! :)