Hejsan
Jag fick en ide häromnatten. Varför kan inte så matdagbokens medlemmar gå ner en total vikt av 2010 kilo detta år? Finns det någon där ute som vill följa med och kämpa för detta. Vi går kollektivt ner 2010 kilo år 2010.
Det blir ju lite svårt att klara själv men med lite hjälp tror jag att vi kan klara det. Start är egentligen från 1/1-2010 så har du gått ner så rapportera via mail till mig så håller jag koll.
Efter första rapportering där jag får eran utgångsvikt vill jag endast veta eran nuvarande vikt.
Hoppas många vill vara med. Sedan ordnar vi en fest i början av 2011 ngn stans i sverige.
för mej går de åt andra hållet i dag är min vikt idag tyvärr 99kg men jag ger mej inte ändå.
Min vikt går ått andra hållet, min vikt i dag 99 kg tyvärr men jg ger mej inte ändå.
Aktuell notering 105,9 kg!
J*klar, vad duktiga ni är! Det är jättekul att få följa med er på er väg mot en bättre hälsa! Fortsätt göra de rätta valen! Skickar med pepp till alla!!
Hej allihopa, Vi har nu passerat en nedgång på 130 kilo fördelat på 37 personer. Mycket bra jobbat. Det betyder ett medel på ca 3,5 kilo per person. Vi har nu endast 1879 kilo kvar. Nedan kommer tabellen för tillfället. Pepp till alla:
Så duktiga ni är allihop.mina siffror denna veckan visade 90,2 kg
Nu är jag inne i en sådan där stilleståndsperiod igen. Inget har hänt viktmässigt på 11 dagar men det är bara att vänta ut det så kommer nog ett litet ras igen.
Markus S :Vilken överskådlig tabell du fick till . Oj vad många har varit duktiga pep till er alla.Själv bidrar jag smått :) men det var iaf minus denna gången. Ny raport i morgon
Hej! 82 kg står vågen på idag. Efter att ha gått upp 1 kg sen förra veckan så lyckades jag ta bort 0,5 på ett par dagar men står alltså fortfarande på plus AJAJAJ inte braMåste få detta att vända, träningspassen går inte att öka på men jag får väl se till att promenera mera och vara mer i rörelse överhuvudtaget under dagarnaHoppas det går bättre för er andra :)
Nu är vikten 68.5.De går sakta men men bättre sakta än inge alls.