Hejsan
Jag fick en ide häromnatten. Varför kan inte så matdagbokens medlemmar gå ner en total vikt av 2010 kilo detta år? Finns det någon där ute som vill följa med och kämpa för detta. Vi går kollektivt ner 2010 kilo år 2010.
Det blir ju lite svårt att klara själv men med lite hjälp tror jag att vi kan klara det. Start är egentligen från 1/1-2010 så har du gått ner så rapportera via mail till mig så håller jag koll.
Efter första rapportering där jag får eran utgångsvikt vill jag endast veta eran nuvarande vikt.
Hoppas många vill vara med. Sedan ordnar vi en fest i början av 2011 ngn stans i sverige.
Synd att jag inte tidigare bytte diet... Är nere på 100,1kg redan =)
Står kvar på samma som förra veckan, alltså 82 kg. Det går trögt fortfarande :(
hej gottgris var har du för diet, tips tack,
hehe nee ingen speciell diet numera =) Mycket grönsaker, lite mer motion än förut, räkna kalorier och lämna 500 eller mer oätna av dagsbehovet =)Förut följde jag south beach dieten men jag kunde inte stå emot alla frestelser =D
agnetar, glöm inte att du har ju tappat en hel del kilon redan och de är väck! Resten ligger på platån och väntar på raset!Hav tålamod och fortsätt som tidigare så lär de fara. Men det är ju så trist att vänta när ingenting händer....Ge dig inte!
Tack lisala, ska försöka tänka så tills det lossnar igen och vågen blir snällareAtt ge mig finns inte med alls, här gäller det att hänga i och kämpa
Helt rätt inställning! Go for it!
trögt,trögt,trögt - 89,5
segare än segt - 105,2 idag
ja de är trögt tyvärra men de losnar nog ska ni se vi måste tro. Ha de gott