Hejsan
Jag fick en ide häromnatten. Varför kan inte så matdagbokens medlemmar gå ner en total vikt av 2010 kilo detta år? Finns det någon där ute som vill följa med och kämpa för detta. Vi går kollektivt ner 2010 kilo år 2010.
Det blir ju lite svårt att klara själv men med lite hjälp tror jag att vi kan klara det. Start är egentligen från 1/1-2010 så har du gått ner så rapportera via mail till mig så håller jag koll.
Efter första rapportering där jag får eran utgångsvikt vill jag endast veta eran nuvarande vikt.
Hoppas många vill vara med. Sedan ordnar vi en fest i början av 2011 ngn stans i sverige.
104,9 kg är ny vikt (-0,3 alltså).Glad Påsk!
Då var påsken över och för första gången på länge har jag tre dagar i rad ätit över mitt kaloribehov. Jag har gått och varit hungrig mest hela tiden, men kör fortfarande stenhårt med LCHF. Så det har varit mycket lax, ölkorv, ost, nötter och annan festmat som slunkit ner ovanligt enkelt. Men det känns så konstigt att vara hungrig och sugen. Det är en känsla som förstås är välbekant men som jag inte har haft på länge. För mig så har LCHF inneburit att jag inte varit hungrig och därför ätit mycket mindre. Ska bli kul att se om det funkar nu också, att enbart det faktum att jag håller nere kolhydraterna ändå gör att jag går ner i vikt. Nåväl vikten var 99,1 kg på långfredagen i alla fall så ska vi kolla om någon dag igen.
81,7 visade vågen i dag, vilket iof inte är så stor skillnad men med tanke på att det har varit påsk och jag har inte tränat ordentligt på hela veckan så är jag glad ändå. -0,2 är inte fy skam när man både har unnat sig god mat och både vin och öl under helgen.
dagens nuffror visar 86,6kg
Ja här står vågen på samma dvs 81,4 kg. Gick upp ett hg över påsk men det är redan borta så då får man vara nöjd med det även om jag tycker att nu borde det väl snart börja gå nedåt igen. Känner mig lite otålig om jag ska vara ärligÄr det fler som stampar runt utan större resultat?
ja varför inte.jag har faktist börjat i måndags den 5 april.jag vägde då 71.4kg.och nu jag har inte vägt mig men jag kör flygvärdinna diet i en vecka.ska väga mig på söndag morgon då jag e klar med den.men jag ska fortsätta med bantningen tills jag bli 59kg.det bli kanske inte samma chema men jag hittar på ngt program diet.
God morgon89,2 är den nya vikten. Inte mycket, men alla minus är plus
här är de inget ner ligger på 99 kg, men de är bara att kämpa på ändå.
Äntligen ett litet minus igen. Nya vikten är 73,4 kg.
jag har vägt mej i dag de 99kg som gäller tyvärr de är inte kul men sant, har ingen motivation, fast jag är här på matboken, men hoppas jag kommer till insikt nån gång. kram