Hejsan
Jag fick en ide häromnatten. Varför kan inte så matdagbokens medlemmar gå ner en total vikt av 2010 kilo detta år? Finns det någon där ute som vill följa med och kämpa för detta. Vi går kollektivt ner 2010 kilo år 2010.
Det blir ju lite svårt att klara själv men med lite hjälp tror jag att vi kan klara det. Start är egentligen från 1/1-2010 så har du gått ner så rapportera via mail till mig så håller jag koll.
Efter första rapportering där jag får eran utgångsvikt vill jag endast veta eran nuvarande vikt.
Hoppas många vill vara med. Sedan ordnar vi en fest i början av 2011 ngn stans i sverige.
Min nya vikt är 81kg!! Många år sedan jag vägde så "lite" :-)
hej,kan jag hoppa på 2010 utmaningen? vikt 4 januari:85,5kg. nu 79.5, dvs -6kg hittills. målet är att gå ner till 72kg under året, varav 6kg till innan sommarlovet och sedan hålla mig mellan 74-72 resten av året.inspirerande att se listan med alla nedgånger!Pepp till alla!
Hej Alerta! Klart att du är välkommen att hoppa på här. Det blir ju så mycket lättare att klara vårt mål -2010kg under året , ju fler vi är. Så välkommen hit.
Tänk på att det är den nuvarande vikten som Markus vill ha för att kunna sammanställa det, men visst kan man även skriva hur mycket man har gått ner under veckan ändå.
uppdatering: 63.2 Kg
nuffrorna för denna vecka visar 86,2kg
Dagens vikt 81 kg så äntligen blev det ett minus (0,4 kg)
88,3 är min nya vikt - äntligen över 10 kilo minus.
Dagsresultatet är 103,9 kg - nöjd och glad är jag!
Ny vikt är 82,8 minus 0,1. Kommer aldrig igång att träna efter min envisa lunginflammation så viktminskningen vill inte som jag vill- vet inte vart jag ska hitta ny motivation...börjar tappa sugen.
de är samma här med är sjuk hela tiden tycker jag, de går inte få till de, men jag ska inte ge mej ändå tror jag