Hejsan
Jag fick en ide häromnatten. Varför kan inte så matdagbokens medlemmar gå ner en total vikt av 2010 kilo detta år? Finns det någon där ute som vill följa med och kämpa för detta. Vi går kollektivt ner 2010 kilo år 2010.
Det blir ju lite svårt att klara själv men med lite hjälp tror jag att vi kan klara det. Start är egentligen från 1/1-2010 så har du gått ner så rapportera via mail till mig så håller jag koll.
Efter första rapportering där jag får eran utgångsvikt vill jag endast veta eran nuvarande vikt.
Hoppas många vill vara med. Sedan ordnar vi en fest i början av 2011 ngn stans i sverige.
Små mussteg, men nu har jag passerat 90 kg, 89,9 idag :-)
Det har varit lite tufft men nu är vikten 78,3 idag. På väg ner....KRAMIZ
Då rasslade det äntligen till lite efter att ha stått stilla i två veckor. -1 kg till gör att jag ligger på 101,7 kg. Snart, snart så är det 2-siffrigt som gäller.
lisala vill också vara med!Start 12/1 2010 86,0 kgIdag 20/3 2010 81,3 kg
Min vikt har bara gått upp denna vecka eftersom det blev fuskat halva veckan med en massa sötsaker och ohälsosam mat på grund av brist på motivation...Min vikt idag: 101,2 =(Hoppas på att hitta motivation snart igen...
hejsan!har ju glömt att rapportera 105,5 vid senaste invägningen (i fredags)
Current Weight: 65.3=D
Här händer det inget, alltså är vikten kvar på 82,0 kg! :( Fattar ju inget, sköter ju kosten och träningen samt ligger på -500 kalorier dagligen....jaja det är väl "bara" till att fortsätta kämpa.
här är de samma som förra veckan, men jag har miskat med måttbandet, så träningen gör väl sitt.Så min vikt i dag är 99kg,
dags för viktrappotering igen då, dagens nuffror blev 89,0 kg