Hej Ja fy jag väger 100 kg. Jag kan verkligen inte fatta det. Jag som ALLTID har farat över att komma upp till 100kg, men egentligen är det inga problem. Man äter och äter och äter och kilona smyger sätter sig sakta men säkert på kroppen . Ne nu är det skärpning som gäller. Jag är verkligen mästare på att påbörja träning och äta hälsosamt i ca 3 veckor- 1 månad sen när jag fuskar eller blir sjuk eller liknande så struntar jag i det och efter ett tag börjar jag igen. Jag är sååå himla trött på mig själv, jag har ingen disciplin alls:( grejen är den att jag oftast när jag äter choklad (min svaga punkt) så är jag inte så jätte sugen. Det skulle jag vilja ändra. Jag väger idag 100 kg, jag är tjej och 170 cm lång, enligt bmi uträkningen lider jag av extrem fetma, men såå himla fet är jag faktisk inte men mitt mål är iaf att gå ner till sommaren 75kg, jag har själv bestämt att jag ska äta 1200 kcal om dagen och träna, både power walka på morgonen samt springa och träna lite på gym o simma ev osv. Det är verkligen nu eller aldrig. Jag behöver någon som pushar mig , pushar varandra. Jag hoppas att någon vill vara med:) Lycka till o KÄMPA KÄMPA
Nykomling
4 inlägg
100,1 idag
98,9 nu lämnar jag för nästa steg. UNDER 95