OBS OBS Regeländring har skett!
Kort sammanfattning av tråden: Alla som behöver gå ner i vikt är välkomna. Rapportering sker onsdagar. Rapporterar du innan 18.00 är du helt säkert med i veckans tävling om en ★ för högsta procentuella viktnedgång från din inrapporterade lägstavikt. Rapporterar du senare kan du hinna med om Amiechan räknar senare på kvällen, så det är aldrig fel att chansa. Skriv gärna och berätta om dig själv och om hur det går.
DELTAGARE v. 17 2017
Havet ★★★ (12): startvikt: 88,5 kg (2015-08-21)
-
23 november: 84,1 kg (lägstavikt)
-
26 april: 86,3 kg -0,3%
Troxii ★ (4): startvikt: 80,5 kg (2016-03-30)
-
26 april: 65 kg -0,9%
Soltimme ★★★★: startvikt 88,7 kg (2016-11-23)
-
5 april: 81,9 kg (lägstavikt)
-
26 april: 82,4 kg +-0
Monqi ★★: startvikt 97 kg (2017-01-03)
-
26 april: 87,1 kg -0,6%
- -0,5%
70Qilo ★★★★★: startvikt: 90,1 kg (2017-02-01)
-
26 april: 80,1 kg -1,1%
Båtis: startvikt 108,1 kg (2017-02-16)
-
26 april: 104,5 kg -0,5%
Ann63 ★: startvikt: 84,3 kg (2017-02-22)
-
29 mars: 80,5 kg (lägstavikt)
-
19 april: 82,7 kg +1,2%
Coolonna: startvikt 134,6 kg (2017-02-23)
-
15 mars: 132,2 kg (lägstavikt)
-
26 april: 132,5 kg +-0
Suskarl (1): startvikt 77 kg (2017-04-13)
-
26 april: 76,4 kg -0,4%
Saknade:
HHH ★★ (1): startvikt 67,0 (2016-06-29)
-
8 mars: 63 kg -0,2%
AnjaRos ★: startvikt 88 kg (2017-03-22)
-
29 mars: 86 kg -2,3%
Veckans topplista!
70Qilo -1,1%
Båtis -0,48%
Monqi -0,46%
Suskarl -0,4%
Tag not HHH hur Havets bästa stjärntaktik är: först upp och sedan ner i vikt. 😂
Jag snackar gärna en del, men jag vet med mig att jag sedan jag kommit ner till målvikt mest låter nojig när jag skriver om något hekto hit eller dit. 😁 Men jag behöver någon att rapportera till, för vi vet ju alla att det är svårt att gå ner i vikt och lätt att gå upp igen. Och nojig är jag, speciellt när jag grubblar över hur mycket (eller VILKA) kolhydrater som drar igång sockerberoendet.
Grattis HAVET . Wow va många stjärnor du fått ihop. 😀 Till din fråga AMIECHAN. Jag kan gott skriva några rader när jag tittar in. Men bara det inte blir en press på att man måste vara ett visst mått av aktiv som i vissa grupper, det grejar jag inte. Jag skriver oftast från mobilen och det går visst inte att göra mellan rum och fet text. Ser väldigt tråkigt ut.
neleh, men det är lite det jag menar ändå. Jag tycker att man ska få göra som man vill, om inte trådstartaren sagt en viss sagt givetvis. Det man ger ut kan man förvänta sig att få tillbaka. Jag har inget emot att skriva, jag skulle kunna skriva en hel novell men det skulle nog bli för långtråkigt, då får ni besöka min blogg istället ;)
Känner att magen inte är lika svullen och det känns ju alltid bra, då känner jag mig smalare även om det inte syns på våg eller mått. :D
Nä, jag vet neleh! Jag skriver mest från mobilen jag med, så det blir gärna flera inlägg istället för ett enda... :D JAg gör banne mig ALLT från mobilen nuförtiden. Utom det här inlägget. :P
Vilket jag bevisar med en radbrytning. :P
Apropå vindruvorna, som är det enda jag tjatar om sedan ett par veckor tillbaka, så har jag fått kontroll över ätandet där igen. :)
Jaha Amiechan, det är så man gör för att få en stjärna😉 Tack för tipset!
Om man har en kropp som samlar vatten vid pms och migrän kan man få mycket nedgång snabbt när vattnet väl släpper, speciellt om man fortsatte vara duktig under tiden så att man faktiskt gick ner i fettvikt under tiden. Apropå att vatten kan dölja fettviktsnedgång för en del (speciellt kvinnor) så läste jag den här bloggen för länge sedan. Sådana här vattennedgångar har hänt mig många gånger: http://www.bodyrecomposition.com/fat-loss/of-whooshes-and-squishy-fat.html/
Kan inte rekommendera min metod
Känns så hopplöst när man kämpar på och så fort man lämnar ön eller äter fel så går vågen rätt upp i taket! Kämpar fortfarande med mina Norge kg.
På fredag åker vi till Kreta för en vecka
När vi var i Norge åkte vi totalt 250 mil. Så jag gick upp 11,6 gram per mil!
Blir väldigt lätt uppsvälld och samlar på mig massa vätska. Idag har varit ute och gått/jogga 6 km. 7 min gå, 1 min jogga!
Havet 💜💜💜!
Jaha då var heljen snart slut och det har blitit lite utanför min diet.
Men man måste ju leva också. Men i morgon får det bli på det igen.
Har i allafall haft en bra helj med helledigt och familje mys.
Havet ha så trevligt på Kreta
Americhan din teori var intressant som jag ska ta till mig när jag sväller upp vid mens.
pepp till er alla