Skriv din vikt i tråden innan klockan 16:00 varje onsdag. Alla är välkomna att ansluta efter hand, oavsett veckodag. Den vikten du har när du ansluter blir din startvikt i utmaningen. Har du inte skrivit in din vikt i tråden på två veckor så tas ditt namn bort ur listan. Du är sedan välkommen tillbaka när du vill och skrivs då in med ny startvikt. Den som har gått ner mest i procent jämfört med föregående vecka belönas med en stjärna★ vid sitt namn. Lämnar du din vikt någon av dagarna innan vägdagen så är du inte med och tävlar om stjärna veckan därefter. Detta eftersom du då haft mer tid på dig att gå ner i vikt.
Nu kör vi!!! Skriv gärna och berätta om dig själv och hur det går!
DELTAGARE
Solskatt★★★: startvikt: 78,5 kg (2015-12-01)
- 6 april: 80,5 kg, -0,25%
Baddaren★★: startvikt: 113,3 kg (2015-07-01)
- semester
Cinque★★★: startvikt: 69,4 kg (2015-08-13)
- 6 april: 64 kg, -0,16%
Havet★★★★★★: startvikt: 88,5 kg (2015-08-21)
- 6 april: 86,5 kg, -1,48%
nimala★★: startvikt 76,9 kg (2015-09-21)
- 6 april: 74,55 kg
Suskarl: startvikt: 76,6 kg (2015-10-09)
- 6 april: 72 kg, -0,69%
Monickah★★: startvikt: 82,1 kg (2016-01-13)
- 6 april: 79,5 kg, -0,75%
Troxil★: startvikt: 80.5 kg (2016-03-30)
- 6 april: 79 kg, -1,86%
Godmorgon!
Dagens vikt 86 inte så mycket men åt rätt håll i alla fall.
Efter en större viktförlust för 2 veckor sedan vill vikten fortfarande hålla sig kvar på en lite högre nivå. Resultat: + 0.5 kg = + 0.65%. Har gott mod, då jag inte har fuskat!
Står still denna vecka efter att ha ansträngt mig i början för att sedan falla tillbaka med onyttigheter. Blev sjukt hungrig igår kväll... Men nya tag! Ska boks en resa till spanien ikväll för att hälsa på föräldrarna i november, tar med mig lillgrabben så att vi får lite kvalitetstid tillsammans. Kanske det kan vara ett delmål? Jag ska nå 62 innan mitten av november! Yes we can :)
vikt idag: 65,1 kg
Bra kämpat av alla. 👍 Om vågen visar högre kan måttbandet visa lägre.
Orsak och verkan är det som gäller. Om man skött sig borde vikten vara lägre eller stabil....men har man "unnat sig" blir det plus.
Då gäller det att hålla fast vid sin stategi , målbild och hålla rak kurs framåt.
Aldrig ge upp...👍
Tillbaka efrer en härlig vecka i ett underbart Prag.
Dagens vikt 89,0
Grattis acki 🌹🌹🌹bra jobbat.
Havet 81,7 kg är på resande fot så har inte möjlighet att räkna procenten! Skall hälsa på mamma och min son i Värmland. Min dotter ich barnbarn är också där 1 vecka, så det blir mys med dom små!
Igår hade jag en kanondag med 1 Tim fotvård och efter det 1 Tim massage! Massagen fick igång mitt kaffe sug som varit borta 2år. För det har luktat och smakat äckligt!
Hej alla!
Dagens vikt: 64,1kg. Ett myrsteg neråt!
Allt är väl bättre än plus 🌹 Var nöjda....det är jag.👍