Skriv din vikt i tråden innan klockan 16:00 varje onsdag. Alla är välkomna att ansluta efter hand, oavsett veckodag. Den vikten du har när du ansluter blir din startvikt i utmaningen. Har du inte skrivit in din vikt i tråden på två veckor så tas ditt namn bort ur listan. Du är sedan välkommen tillbaka när du vill och skrivs då in med ny startvikt. Den som har gått ner mest i procent jämfört med föregående vecka belönas med en stjärna★ vid sitt namn. Lämnar du din vikt någon av dagarna innan vägdagen så är du inte med och tävlar om stjärna veckan därefter. Detta eftersom du då haft mer tid på dig att gå ner i vikt.
Nu kör vi!!! Skriv gärna och berätta om dig själv och hur det går!
DELTAGARE
Solskatt★★★: startvikt: 78,5 kg (2015-12-01)
- 6 april: 80,5 kg, -0,25%
Baddaren★★: startvikt: 113,3 kg (2015-07-01)
- semester
Cinque★★★: startvikt: 69,4 kg (2015-08-13)
- 6 april: 64 kg, -0,16%
Havet★★★★★★: startvikt: 88,5 kg (2015-08-21)
- 6 april: 86,5 kg, -1,48%
nimala★★: startvikt 76,9 kg (2015-09-21)
- 6 april: 74,55 kg
Suskarl: startvikt: 76,6 kg (2015-10-09)
- 6 april: 72 kg, -0,69%
Monickah★★: startvikt: 82,1 kg (2016-01-13)
- 6 april: 79,5 kg, -0,75%
Troxil★: startvikt: 80.5 kg (2016-03-30)
- 6 april: 79 kg, -1,86%
Godmorgon allesamman!
Roligt att se nya och gamla ansikten - välkomna!
Tusen tack till Cinque som har varit en fantastisk semestervikarie!
Nu är min semester officiellt över. Jag önskar att jag kunde skriva att jag nu är tillbaka med nya krafter, men så är det tyvärr inte. Jag fick en panikångestattack på semestern. Mitt i allt sol, bad och livsnjutande! Kanske var det så att jag inte tålde hormontabletterna jag börjat ta för att skjuta upp mensen? Ja, jag vet inte alls. Det trista är att jag har inte kännt mig normal sedan dess. Känner mig snurrig, kan man väl säga. Men, inget ont som inte har något gott med sig. Jag verkar inte ha samma aptit som innan. Ni som har psykisk hälsa - glöm inte bort att vara tacksam för den! Det är en enorm resurs. Stora kramar och håll tummarna för att det här lägger sig!
Du var uppe med tuppen ser jag 😬
Välkommen tillbaka 🌹👍
Kram till dig nimala
Välkommen tillbaka, Nimala, vi har saknat dig!
Välkommen tillbaka Nimala , hoppas du snart mår bättre, Kram
Vänta lite? Det är ju bara torsdag idag... Jag raderar mitt förra inlägg och hoppas på en ännu bättre siffra imorgon. ;-)
Skulle jag oxå gjort...👏👏👏👏
*fnissar* Jag var lite väl optimistisk om bilen veckodag det var imorse... Men imorgon är det fredag! :-D
Lycka till på vågen....🌹👍
Hej, jag vill gärna vara med. Vikten idag stod på 'all time high' 86,6 kilo.