Skriv din vikt i tråden innan klockan 16:00 varje onsdag. Alla är välkomna att ansluta efter hand, oavsett veckodag. Den vikten du har när du ansluter blir din startvikt i utmaningen. Har du inte skrivit in din vikt i tråden på två veckor så tas ditt namn bort ur listan. Du är sedan välkommen tillbaka när du vill och skrivs då in med ny startvikt. Den som har gått ner mest i procent jämfört med föregående vecka belönas med en stjärna★ vid sitt namn. Lämnar du din vikt någon av dagarna innan vägdagen så är du inte med och tävlar om stjärna veckan därefter. Detta eftersom du då haft mer tid på dig att gå ner i vikt.
Nu kör vi!!! Skriv gärna och berätta om dig själv och hur det går!
DELTAGARE
Solskatt★★★: startvikt: 78,5 kg (2015-12-01)
- 6 april: 80,5 kg, -0,25%
Baddaren★★: startvikt: 113,3 kg (2015-07-01)
- semester
Cinque★★★: startvikt: 69,4 kg (2015-08-13)
- 6 april: 64 kg, -0,16%
Havet★★★★★★: startvikt: 88,5 kg (2015-08-21)
- 6 april: 86,5 kg, -1,48%
nimala★★: startvikt 76,9 kg (2015-09-21)
- 6 april: 74,55 kg
Suskarl: startvikt: 76,6 kg (2015-10-09)
- 6 april: 72 kg, -0,69%
Monickah★★: startvikt: 82,1 kg (2016-01-13)
- 6 april: 79,5 kg, -0,75%
Troxil★: startvikt: 80.5 kg (2016-03-30)
- 6 april: 79 kg, -1,86%
GRATTIS BELLA50 DU ÄR OTROLIG.
JUST HEMKOMMEN INTE KUNNAT LÄMNAT VIKTEN TIDIGARE... 89.0 KG
😧😧😧😧 jötapetter vad fel jag tänkte där !!! -ett helt kilo 😬
Har jag sagt att matte inte är min starkaste sida 😬
Fick fråga gubben vad som var rätt...😉(Jag litar inte ens att jag räknar rätt med miniräknare😬)
Bara att tacka för stjärna nr: 4 👏👏👏
Nu blev jag genast gladare än imorse...ha,ha
grattis till alla som aldrig ger upp🌹👍
Jösses! Det är ju lördag idag och inte fredag. Var blir tiden av? Ja, jag har ju inte gjort mig förtjänt av någon stjärna i vilket fall som helst, +2,3 sedan förra fredagen trots mycket få överträdelser från dieten! Men jag har mycket vatten i kroppen, fingrarna är som stinna prinskorvar.
På måndag morgon reser jag och min man till Kanarieöarna och är borta i hela 3 veckor. Därför Nimala anhåller jag vördsamt om uppehåll till den 27:e november då jag inte har tillgång till någon våg. Jag vet att det är sista gången i denna tråd men jag vill gärna fortsätta om du utökar tiden. Tack för ditt engagemang.
Ha det riktigt bra och njut av resan 🌹👍
126,4 igår
Glömde skriva in .......
Åhhhh missade ju helt i fredags men står kvar på samma vikt som förra veckan.
Det är oxå en bedrift i sig. 👏👏
Kära Baddaren! Självklart är du välkommen 27/11. Det kan nog vara skönt att inte ha en våg på Kanarieöarna, även om det säkert smyger sig på vikt lättare då så finns det ett värde i att stressa av.
Ursäkta till er som kom in lite senare att jag inte tagit med er i listan förrän nu. Det blev ett hoppsan, kan man säga.
Angående en eventuell fortsättning på utmaningen... I så fall behöver jag nog göra det lite lättare för mig. Att lägga vägdagarna på fredagen har ju inneburit att jag har suttit med detta varje fredag kväll. :-D Och eftersom vi bor i lägenhet i stan så åker vi ganska ofta bort över helgerna. Det har varit opraktiskt som bara den. Antar att det är därför andra trådar kör onsdagar. Kanske vore det bättre här också? Listan skulle också kunna göras lite enklare att uppdatera genom att bara ta med veckans vikt och procent.
Lilla jag håller långsamt på att få ett bättre psykiskt mående. Det verkar som att Zoloft är viktneutralt för mig. Jag kan visserligen lätt känna att det vattnas i munnen på mig vid tanke på eller åsyn av mat, men samtidigt så talar vågen sitt tydliga språk. Jag gick upp lite första veckan och har i princip stått stilla sedan dess. Nu försöker jag lite försiktigt att gå ner igen, men det är viktigare än någonsin för mig att inte ställa höga krav på mig själv. Resultatet blev 0,25 kg (-0,33%) idag, och jag är glad för det. Bönpasta är för övrigt min nya favorit bredvid köttet.
Nimala Det var verkligen roligt att höra att du inte går upp av medicinen. Tag det bara lugnt , så kommer minuset vecka efter vecka ska du se.
Ordna vägdagen som det passar dig, tycker jag ( men vi har den finaste listan...😍)
Krya på dig ännu mera 🌹👍
Min vikt idag 85,5 kg. Ha en trevlig helg! Nu skall jag göra mig redo för en lång jobbar helg!