Veteran
6812 inlägg
Nu drar vi igång ny omgång av Biggest Loser!
Denna omgång delar MD ut 2 st biobiljetter + ett 3 mån plusmedlemskap till den som gått ner mest varje månad!
- Denna omgång håller på till 28 juni.
- Kom in med Er startvikter här senast 9 januari. ( går bra att hoppa in senare under resans gång).
- Under Söndagen den 11 januari kommer ni bli indelade i lag. Där rapporterar ni in era vikter i fortsättningen. Som sen förs över till denna tråd.
- Uppdaterar sidan här på sön 11 med en länk till hemsidan! (Där står startvikter och lagindelning)
- Ni får ha vilken Vägdag som helst! Men vikterna skall in på onsdagar i BL tråden.
- Första viktinlämningen lagvis skall in 14 januari.
- (Ni "gamla" BL får vara kvar i era gamla lag. Det är ok och byta lag om man vill ha samma viktklass bara att säga till i såna fall)
Alla är välkomna!
Hej, får man vara med här fast man inte kvalificerar sig till tv-versionen? Startvikt vid nyår (när beslutet togs att ta tag i det) 64, hann gå ner till 63 innan jag hoppade på kickstarten.
Senaste vägningen var på 60,8, vet inte om det räknas som startvikt 1 vecka in på kickstarten, annars 63 där kickstarten började (vilket är det jag själv räknar som startvikt)
Fritti du är välkommen du tillhör Lag cerise, skriver din startvikt på 107 kg.
ahrodie du är välkommen du tillhör lag SilverMarin. skriver din startvikt i BL till 60,8kg
Ny vikt från er bägge skall in senast onsdag 21/1 i era respektive lag!
Hej,
Hur ska jag göra för att gå med i tävlingen? Hur går allt till?
Med vänlig hälsning Kattisy
Kattisy det du skall göra är att komma in med din vikt som du väger just nu. Sen delar jag in dig i ett lag. Efter det rapporterar du in din vikt senast onsdagar i det laget du är med.
Hej!
Jag skulle också vilja vara med. Jag väger i dagsläget 73 kg.
M v h
Mardan
Har ni plats för 138.5 BL2015 blir jag glad
BL2015 välkommen du tillhör lag havsblå.
Mardan välkommen du tillhör lag silvermarin
Ok :)
Kattisy 72,7
Kattisy du är välkommen du tillhör lag silvermarin.