Veteran
6812 inlägg
Nu drar vi igång ny omgång av Biggest Loser!
Denna omgång delar MD ut 2 st biobiljetter + ett 3 mån plusmedlemskap till den som gått ner mest varje månad!
- Denna omgång håller på till 28 juni.
- Kom in med Er startvikter här senast 9 januari. ( går bra att hoppa in senare under resans gång).
- Under Söndagen den 11 januari kommer ni bli indelade i lag. Där rapporterar ni in era vikter i fortsättningen. Som sen förs över till denna tråd.
- Uppdaterar sidan här på sön 11 med en länk till hemsidan! (Där står startvikter och lagindelning)
- Ni får ha vilken Vägdag som helst! Men vikterna skall in på onsdagar i BL tråden.
- Första viktinlämningen lagvis skall in 14 januari.
- (Ni "gamla" BL får vara kvar i era gamla lag. Det är ok och byta lag om man vill ha samma viktklass bara att säga till i såna fall)
Alla är välkomna!
Hej! vill också vara med om det går? Min startvikt är 90 kg
kulla67 välkommen du tillhör lag turkos!
Hejsan Havet! Kan jag gå med? Kom hem till kalla Sverige igår från 6 v i Thailand hos barn och barnbarn. Gått upp 3 kg under vistelsen... hmm. Thaimat nyttig? Beror kanske på hur ofta man äter och vad??? ;) 79 kg visar vågen idag! Silver Marin var jag med i tidigare!
Hellen välkommen tillbaka! Lägger till dig till silvermarin!
Hej
Jag vill gärna vara med i BL om jag får?
/Maria
Elsa01 du är välkommen! Skriv vad du väger just nu så delar jag in dig i ett lag!
Hej
Jag väger 150,7 idag.
Hälsningar Elsa01
Elsa01 du tillhör lag havsblå! I fortsättningen rapporterar du in din vikt senast varje onsdag i lag havsblå.
Hej Havet!
Jag skulle gärna vilja vara med i BL om det är ok?
Startvikt idag 130
Nysommar du är välkommen! Du tillhör lag havsblå!