Veteran
6812 inlägg
Nu drar vi igång ny omgång av Biggest Loser!
Denna omgång delar MD ut 2 st biobiljetter + ett 3 mån plusmedlemskap till den som gått ner mest varje månad!
- Denna omgång håller på till 28 juni.
- Kom in med Er startvikter här senast 9 januari. ( går bra att hoppa in senare under resans gång).
- Under Söndagen den 11 januari kommer ni bli indelade i lag. Där rapporterar ni in era vikter i fortsättningen. Som sen förs över till denna tråd.
- Uppdaterar sidan här på sön 11 med en länk till hemsidan! (Där står startvikter och lagindelning)
- Ni får ha vilken Vägdag som helst! Men vikterna skall in på onsdagar i BL tråden.
- Första viktinlämningen lagvis skall in 14 januari.
- (Ni "gamla" BL får vara kvar i era gamla lag. Det är ok och byta lag om man vill ha samma viktklass bara att säga till i såna fall)
Alla är välkomna!
Jag gör det. Beror på vart du menar.
Finns det fortfarande möjlighet att delta?
Känns verkligen som en grej för mig som behöver lite sporrar för att ta mig i kragen på min väg mot viktminskning. Min vikt idag är 98,2.
Teolind
Du är välkommen! Du tillhör lag cerise.
Leta upp laget i forums tråden där rapporterar du in senast onsdag din vikt. Har du frågor är det bara att fråga.
Härligt! Det här ska bli så roligt.
Hej! Är det för sent att anmäla sig? Jag vill gärna vara med! Hur länge håller utmaningen på?
Kaleido du är välkommen! Kom in med en vikt så delar jag in dig i ett lag. Återkommer med hur länge vi håller!
Toppen! Har inte vägt mig på ett tag men ligger runt 86 kg. Kan återkomma när jag vet exakt!
Här vill jag vara med! Får jag det?
Startvikt 105
Välkommen gustavs! Du tillhör lag cerise! I laget rapporterar vi in vikt varje vecka. Senast onsdagar.