icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Biggest Loser Midsommar 2012

Veteran
6814 inlägg
7 april 2012 09:33

Nu fortsätter vi med Biggest Loser Midsommar 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Denna gång hoppar vi utmaningar utan kör ett poäng system. Skriv in vikten i eran Lag tråd o sen lämna in lagets vikter i den här tråden. ( se lag åskgrå och mint hur dom gör) Vecka 15 räknar jag som en startvikt sträcka. Ni som var med i förra omgången hamnar i samma lag! Alla får ha vilken vägdag men vikten skall vara inne senast på onsdagar. Ingen blir utröstad. https://sites.google.com/site/biggestlosermidsommar2012/ Till Hemsidan

• På gång
    43 inlägg
    11 april 2012 08:55

Är det någon som kan förklara lite bättre på hur det går till? När är det vägningsdag osv? Tack på förhand! =)

• Mycket engagerad
    210 inlägg
    11 april 2012 08:55

Som du redan vet Havet så vill jag vara kvar i min gamla grupp. Har skrivit där vad som hänt med min vikt och våg. Min start vikt är 76,4

• På gång
    44 inlägg
    11 april 2012 09:13

Jag vill jättegärna vara med! Jag har "glömt" att väga mig efter påsk och får gissa lite.. Startvikt 79,5

• Mycket engagerad
    378 inlägg
    11 april 2012 09:17

Bara en liten dum fråga... Vi som är nya, blir vi indelade i lag i slutet på denna vecka? Det verkar bli oerhört många att hålla rätt på för Havet :S

• På gång
    37 inlägg
    11 april 2012 09:27

Ni som undrar om vägdag, så här var det från början: Måndag sattes som dagen då vikten skulle rapporteras. Men eftersom det var så många som inte lyckades hålla tiden utan droppade in sin rapport en och två dagar sent. Så Havet bestämde att senast onsdag måste hon ha rapporten för att hon på torsdag då hon sammanställer allt, ska ha allas vikter. Och har man missat lämna in sin vikt två veckor på rad (utan att lämna orsak) så blir man raderad. Så väg er samma veckodag varje vecka och rapportera vikten här i tråden senast onsdag varje vecka. Vissa av Lagen har lag trådar, mint och lag åskgrå har ett bra system Dom lämnar in allas vikter på en gång. Gå in på lag mint eller åskgrå så ser ni. Då blir det inte så många inlägg här.

• Engagerad
    96 inlägg
    11 april 2012 09:31

Jag vill gärna va med i min förra grupp Lag kobolt. startvikt kommer på fredag.

• Nykomling
    1 inlägg
    11 april 2012 09:44

Hej på er! Jag vill vara med! Har 69.9 kg som startvikt... Har 60 kg som målvikt.

• Nykomling
    1 inlägg
    11 april 2012 09:45

73,2

• Mycket engagerad
    188 inlägg
    11 april 2012 09:52

Hej, jag vill också vara med. Startvikt 98,6 kg (huh!). Har som mål att ha tappat 10 av dessa till midsommar.

• Nykomling
    2 inlägg
    11 april 2012 09:55

Jag vill gärna vara med finns det nåt krav på lägsta invägnings vikt?