Nu fortsätter vi med Biggest Loser Midsommar 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Denna gång hoppar vi utmaningar utan kör ett poäng system. Skriv in vikten i eran Lag tråd o sen lämna in lagets vikter i den här tråden. ( se lag åskgrå och mint hur dom gör) Vecka 15 räknar jag som en startvikt sträcka. Ni som var med i förra omgången hamnar i samma lag! Alla får ha vilken vägdag men vikten skall vara inne senast på onsdagar. Ingen blir utröstad. https://sites.google.com/site/biggestlosermidsommar2012/ Till Hemsidan
Veteran
6814 inlägg
Jag vill också haka på! Startvikt 68.8 kg!
Hej! Jag vill gärna hänga på oxå. Väger 80,5 just nu.
Jag är gärna med igen, lag Mint. Vågen stog på 64,0 efter påsken :(
Jag behöver en push. Startvikt 71kg.
Jag är med, nu f** ska kilona bort!! Återkommer med vikt imorgon.
Fislisa här, har som mål att ro detta i land fram till midsommar. Har ca 5 kg kvar till mål..... Men det börjar ta emot. Hoppas på lite mer träningstid och bra kost!!! skriver in mig på 69,5 kg.
Hej, jag är också gärna med på denna utmaningen, när är vägdagen eller bestämmer jag den själv? Jag väger 77.0 kg Skall bli en rolig utmaning, få se om man lyckas nu då! Om jag får välja vägdag själv så väljer jag fredagar....
Hej! Jag är inte riktigt med på alla detaljer om detta, men låter bra med viktminskning i en utmaning, så jag är på! Startvikt 73 kg.
Ahh, behöver lite utmaning. Vikt: 86,5 Hoppas på mindre =)
Jag har äntligen hittat tillbaka till motivationen och vill gärna hänga på igen, om jag får hänga på i gamla laget gör jag gärna det :o) Startvikt idag 122,5kg