Nu fortsätter vi med Biggest Loser Midsommar 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Denna gång hoppar vi utmaningar utan kör ett poäng system. Skriv in vikten i eran Lag tråd o sen lämna in lagets vikter i den här tråden. ( se lag åskgrå och mint hur dom gör) Vecka 15 räknar jag som en startvikt sträcka. Ni som var med i förra omgången hamnar i samma lag! Alla får ha vilken vägdag men vikten skall vara inne senast på onsdagar. Ingen blir utröstad. https://sites.google.com/site/biggestlosermidsommar2012/ Till Hemsidan
Veteran
6814 inlägg
Tack för ni som hojtade om när midsommar är :) Men på 10 veckor måste jag klara av att gå ner 5 kg även om de står totalstilla just nu
jag är med och testar! 65kg.
Jag vill gärna vara med! Startvikt idag 11/4 = 92,6 kg!! :-( (Började med LCHF i mitten av januari, då startvikten var 100,8!!) Många kilon kvar (målvikt 65 kg)! (Är ny på forumet och vet inte hur tidigare BL-utmaningar fungerat, men jag antar att jag på något sätt kommer att bli meddelad om vilket lag jag hamnat i?)
Då kommer min vikt, 76,6 kg efter påskfirandet. Var med i PlommonSenap
Så Havet publicerar här på tråden vilket lag alla hamnat i på lördag, och alla lag heter någonting? Är det inte då lättast om ALLA lag startar en egen tråd så kan man lägga in sin vikt där? Mycket lättare att hålla reda på för den som sammanställer och mycket lättare för oss som vill följa hur det går för dem i vårt lag.
Det finns en massa lag redan, tex som vi Lag MINT, och vi har en tråd. Så dubbelkolla först innan du gör en tråd. Blev ett jäkla liv sist alla gjorde det för det fyllde hela forumet ;))
Jag vill jättegärna vara med, är dock ny med att använda matdagboken men hoppas kunna få lite hjälp om vilket lag man hamnar i och hur det går till fram tills midsommar Min nuvarande vikt är 76kg
Jag vill också vara med men äger ingen våg. Sist jag vägde mig så stod vågen på 72,4 kg och det är nog lika i dag. Jag får väl väga mig när jag kommer åt en våg.
Klart jag hänger på ! start vikt denna vecka 57.3
Jag är med! Startvikt 67 Kg :)