Nu fortsätter vi med Biggest Loser Midsommar 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Denna gång hoppar vi utmaningar utan kör ett poäng system. Skriv in vikten i eran Lag tråd o sen lämna in lagets vikter i den här tråden. ( se lag åskgrå och mint hur dom gör) Vecka 15 räknar jag som en startvikt sträcka. Ni som var med i förra omgången hamnar i samma lag! Alla får ha vilken vägdag men vikten skall vara inne senast på onsdagar. Ingen blir utröstad. https://sites.google.com/site/biggestlosermidsommar2012/ Till Hemsidan
Veteran
6814 inlägg
Hej, ja nu har det minsann gått uppåt igen, så det är dags att gå neråt...95 pannor !!! Hur i hela friden har detta gått till. JAG ÄR VERKLIGEN MED.
Ni som pratar om vägdagar. Se informationen som ligger ovan alla inlägg! Där står klart och tydligt vad som gäller :)
Den informationen blev tillagd senare, därför folk skriver önskemål.
Jag vill verkligen vara med! Startvikt 12 april 87 kg
Vill oxå vara med, startvikt 87,3
Det spelar väl ingen roll om man i nuläget väger sig på ex fredag eller lördag - bara att byta till onsdagar, det går på ett ut i slutändan.
Jag vill gärna vara med igen - gärna i samma lag som förut (Lag Kobolt). Startvikt anger förra veckans vikt 149.2 då jag inte har någon tillgång till våg förrens nästa vecka.... (är på landet). Tack Havet för att du orkar forsätta att koordinera detta:-)
Hej igen! Jag tycks ha trixat bort mitt förra inlägg med mobilen. Jag vill hemskt gärna vara med om det går att peta in mig i något lag. Startvikt: 61,4 kg.
Nu är hemsidan klar se länken högst upp i tråden!
Blir man utröstad och grejer om de går dåligt? Jag vågar liksom inte lova att jag går ner jättemycket..