Nu fortsätter vi med Biggest Loser Midsommar 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Denna gång hoppar vi utmaningar utan kör ett poäng system. Skriv in vikten i eran Lag tråd o sen lämna in lagets vikter i den här tråden. ( se lag åskgrå och mint hur dom gör) Vecka 15 räknar jag som en startvikt sträcka. Ni som var med i förra omgången hamnar i samma lag! Alla får ha vilken vägdag men vikten skall vara inne senast på onsdagar. Ingen blir utröstad. https://sites.google.com/site/biggestlosermidsommar2012/ Till Hemsidan
Veteran
6814 inlägg
trist när många anmäler sig sen inte är med på tåget. Men vi som är med och kämpar bra jobbat . Nu kommer helgen snart och det gäller att försöka att inte äta allt man vill .
Om man har ett system där en i laget rapporterar allas vikter, behöver man bevaka den här tråden då? :P min inkorg exploderar..
Lag Mint: MissKp - 63,9kg Troxii - 60,6kg Lavali - 60kg Bell - 53.9 kg Rachell - 60,5kg Ankhiana - 53,5kg lascala - 52.6kg saknas från: emma214 sabsko
Lena444> Eller också får man lära sig att tänka om, att det du just nu kallar "det man vill äta" är just inte det! Utan det du SKA äta är det du VILL äta och lära sig se fram emot något extra gott inom dina ramar så det blir helgmys, för du vill ju ner i vikt?? *peppis* Dith> Själv bevakar jag den inte men går in och kollar om jag ser att det blivit uppdaterat, den finns ju hela tiden på senast uppdaterade trådarna ;)
nej det är klart mullenutt =) jag vill äta det nyttiga men hjärnan säger ngt annat ibland eller vad man ska kalla det.
Dith, jag gjorde sonika så att jag plockade bort alla bockar för mailutskick under min profil. Min inbox höll oxå på att explodera. Då kan man ju bevaka utan att bli spammad :).
Kära vänner nu tänker jag ta ledigt från datan i 2 dagar. I morgon blir det gymmet sen hem och fixa lite innan jag skall i väg på ost och vinprovning på kvällen. Sen på lördag fyller min man jämt så då skall vi ut och äta. Resultaten kommer in på söndag kväll
Vi "ses" på söndag. Ha det riktigt bra, Havet.
Ha det så trevligt på ost-och vinprovning och firandet av Mannen! Du är verkligen värd lite ledighet! Fattar inte att du orkar! Kram
Här finns en http://www.matdagboken.se/?p=forum&visa=trad&TradID=7258&Sida=1 till en ny forumtråd jag lagt upp gällande LCHF-loppet på Djurgårn den 25e augusti i sommar! Tänkte dra igång ett Matdagboken-lag! Vilka hänger på? :D (tänker gå ner tio kilo tills dess och väga 59kg på springdagen, ser det som en kanonbra sporre till att köra på nu över sommaren så om det finns någon vän här inne som vill anta utmaningen så kör vi på!)