Nu fortsätter vi med Biggest Loser Midsommar 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Denna gång hoppar vi utmaningar utan kör ett poäng system. Skriv in vikten i eran Lag tråd o sen lämna in lagets vikter i den här tråden. ( se lag åskgrå och mint hur dom gör) Vecka 15 räknar jag som en startvikt sträcka. Ni som var med i förra omgången hamnar i samma lag! Alla får ha vilken vägdag men vikten skall vara inne senast på onsdagar. Ingen blir utröstad. https://sites.google.com/site/biggestlosermidsommar2012/ Till Hemsidan
Veteran
6814 inlägg
Grattis Havet och även lag Åskgrå! Vi andra får komma igen :)
JA så är det vi får komma igen ed nya tag!
Nu är hemsidan uppdaterad med poängställningen också. Lag Blå leder med 23 poäng Bästa individuella Havet 6 poäng
Hej Havet! Oj vilket jobb du lägger ned på oss alla, ser otroligt proffsigt ut !!!! Ett stort grattis till dej för en fantastisk viktnedgång! Ha det så bra och lycka till i veckan! TUSEN TACK !!!!!!!!!
Grattis Havet! Du hinner väl knappt äta som du jobbar med detta!
Kan bara instämma med de andra, vilket jobb du gör Havet!! Helt otroligt! Och stort grattis till dig dig för bästa resultat denna vecka & stort grattis även till lag Åskgrå!
Stort Grattis Havet!!! Grymt bra jobbat!!! & Grattis till mitt kära lag... :)
Havet: Stort grattis! Kan du ge nåt tips på hur du lyckas gå ner nästan 5 kg på en vecka?? Det gör man ju inte ens när man går på liquid :P Väldigt nyfiken! :D
Tack så mycket! Det var så att jag gick upp en massa kg under påsk och ingen motion. sen kom jag igång med träningen och åt måltidsersättning. Då gick jag ner det jag gick upp. Nu kommer det bli ett plus denna vecka efter det stora minuset.
Nu kämpar vi på denna vecka, hoppas att alla fortfarande hänger med! Tack för att ni lämnar in vikterna lagvis underlättar jätte mycket för mig! Vårat mål för denna vecka är att ta staffetpinnen Från Lag Åskgrå om 1:a platsen:)!