Nu fortsätter vi med Biggest Loser Midsommar 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Denna gång hoppar vi utmaningar utan kör ett poäng system. Skriv in vikten i eran Lag tråd o sen lämna in lagets vikter i den här tråden. ( se lag åskgrå och mint hur dom gör) Vecka 15 räknar jag som en startvikt sträcka. Ni som var med i förra omgången hamnar i samma lag! Alla får ha vilken vägdag men vikten skall vara inne senast på onsdagar. Ingen blir utröstad. https://sites.google.com/site/biggestlosermidsommar2012/ Till Hemsidan
Veteran
6814 inlägg
Vi ser med spänning fram emot söndag. Ha en riktigt skön datorledighet Havet. Och en skön helg till oss alla - nu fortsätter vi resan mot midsommar 2012 :-)
Japp! midsommar och en massa lätta och bruna ben! :)
Havet, hoppas du får en fin helg tillsammans med mannen! Kul att du vill hålla i Biggest looser tävlingar och resultat!
Det är du väl förunnad Havet! Njut!
bifast: Hade gärna hakat på Lchf-loppet men jag bor på bästkusten ;) Funderar däremot på att ta något annat lopp istället.
Havet: Det låter helt underbart med ost o vinprovning.Ha det riktigt gott!!
Det var väldigt gott, man märkte hur vinet ändrade sig när man åt ost till. Nu blir det iväg till irländska puben.
Vilken härlig helg du verkar haft Havet!!! Blir lite avundsjuk .... Själv har jag varit på karateläger med mina söner fixat lunch, middag och frukost och "sovit" i gymnastiksal med 100 härliga ungar!!!
Resultat vecka 16! Totalt har vi gått ner 101,7 kg Grattis Lag Åskgrå som vann med -1,57 % Grattis Havet som gått ner mest i % denna vecka -6,19% Under Gula linjen hamnade ChokladRosa
Grattis Havet till din stora viktminskning!! Grattis även till "mitt" lag, vilken bra vecka vi hade!!!