Veteran
6814 inlägg
Nu är vi igång med Biggest Loser Tävlingen! Lämna in er vikt på måndagar! Nya utmaningar varje vecka! https://sites.google.com/site/biggestloserhoesten/home: Till Hemsidan!
98,8 -0,9 kg denna vecka
72,5 efter veckans utsvävningar :( och nu är jag förkyld *suck*
86,8 blir min startvikt här
min vikt idag blev 66,8kg såå nöjd äntligen kommit under 67 sträcket känns som att det har tagit evigheter nu satsar jag på 65,x nästa måndag!
67,9 kg ingen höjdare precis fruragge, hur blir det med oss den här veckan tro. Vi får kämpa på :)
Kul att ha fått en snygg färg och en lagkompis! Playa: nu kör vi! Måndagens vikt: 76,8 kg! (myket förvånande då det igår blev både pizza och lite godis, men då vet jag att jag är på rätt väg när jag sköter mig!!)
Min vikt vilar oförändrad till nästa vecka, Lycka till Kimsi och tack för bra kämpande :) Vem vill bli min nya lagis i det fenomenala Lag Rosa? :)
Ligger stenhårt fast på 77,0 kg.
Återkommer med lag indelning nu när 2 har hoppat av.
Ok, Gobiten. Du måste göra det som känns bäst för dig. Om du känner att detta inte fungerar för dig, så hoppas jag att du hittar något annat som gör det! Lycka till! Nu längtar jag ifrån jobbet, vill gå och träna! Vet inte om jag ska köra Kettlebell+core eller Bodypump ikväll... =)